2016. december 6., kedd

Üres a puttony ET+11

Nem tudom mivel érdemeltem ki, de idén sem kaptam igazi pozitív tesztet a Mikulástól.
Sejtéseim beigazolódtak, miszerint a teszt halványodik, így az a picike reménysugár is szertefoszlott, amiből mindezidáig táplálkoztam.
Még nem temetem el a dolgot, hisz vár rám egy vérvétel a mai napon, de a megérzéseim azt sugallják, hogy itt bizony még csak el sem indult semmi és valószínű az Ovitrelle felhalmozódott és csak most ürül ki rendesen. A baloldali a reggeli, szép lassan ürül ez a hcg, nem mondom...

Egyébként is telis-tele lett a mellkasom pattanással, ami a kezdődő menszit jelzi.
Szóval holnap irány a meló, ma még az utrót nyomatom, de kezd elhalványulni a remény, akárcsak a tesztjeim.
Köszönöm mindenkinek a drukkot, sajnos nem ezen múlik :(
ha valaki tudja mit baltázok el mindig, az kérem ossza meg velem.

5 megjegyzés:

  1. Te semmit nem baltazol el, várd meg a vv eredményét az lesz a biztos!
    Nagyon drukkolok! (Hajni)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megvárom természetesen :) Hajnikám én is drukkolok nektek nagyon és ne olvasgass ilyen hülye blogokat, csak magatokra koncentrálj. Puszi

      Törlés
  2. Mindent megteszel ami lehetséges, nagy, nagy lelkierővel és hittel,valamikor sikerülnie kell, még semmi sem biztos.Nagyon szorítok! (Mami)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Mami :) ígérem lesz unoka, csak lehet picit megvárat minket <3

      Törlés
  3. Jaaaa, h te már teszteltél ma ugyanolyannal is. Így már értem. Figyú, még lehet itt bármi. A 2 nappal ezelőtti azért volt erős, mert még a repesztőt mutatta, a mai meg már a babát. Ilyenkor még nekem is halvány volt az x-epil. Várom azt a vérvételt nagyon!!!

    VálaszTörlés