2016. december 5., hétfő

Szórakozik velem ez az Ovitrelle

Azt kértem a Mikulástól hogy reggelre erősebb legyen a teszt, de nem hallgatta meg ezekszerint.
Szóval ma reggeli helyzetjelentés:

ET+10
12.dpo
24. ciklusnap
4 teljes napja adtam be az utolsó fél hcg tartalmú szurit

A teszt kezd halványodni, valószínű az Ovitrelle lassabban ürül mint vártam, és csak ő szórakozik itt velem. Ha mégse így lenne, akkor megkérném a kedves lakómat (ha ott van még) hogy kapja össze magát és indítsa be a hcg termelő gépezeteket.
A képen felülről: tegnapelőtt esti (ET+8), tegnap reggeli (ET+9), ma reggeli (ET+10)

18 megjegyzés:

  1. nekem egyformának tűnik a tegnapival. egyébként azt is számításba lehet venni, hogy két embrió hcg termelődése helyett hirtelen egy megy tovább, a egyik felszívódhat, igy mutathatja ezt a teszt. vérvételre nem mész?, abból sztem kiderülne mar ma. nekem 12dpo-n 540 körüli hcg-m volt, két embriót ültettek be, de csak egyből lett terhesség. nagyon hamar kimutatta a teszt, aztán sokáig halvány maradt, gondolom, az elején a két hcg miatt.Eva

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gratulálok a babához :)
      Szerencsére annyira nincs nagy különbség a kettő teszt között, legalábbis mikor megszáradt már elenyésző volt. Szerintem ez még az Ovitrelle utóhatása lesz egyébként, bár délelőtt kutakodtam hogy kinek hogyan ürül és mindenhol azt látom hogy 2-3 nap alatt megy ki a fél Ovi. Na majd meglátjuk :) sajnos a mai vérvételt lekéstem, mert csak 10-ig voltak, de holnap mindenképp elmegyek első körbe. Remélem 50 felett lesz, de majd a reggeli teszt megsugallja mire számítsak. Nagyon félek hogy megint hoppon maradok.

      Törlés
  2. Szia!Nekem a beültetés után 11 nappal volt vérvétel hcg 389 lett!Itthon a vérvétel után pár nappal csináltam tesztet mert látni akartam pozitív tesztet!;)aNagyon halvány volt pedig nekem 3 baba volt akkor!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ejha, azért ez durva :o nem tudtam hogy van akinél ennyire nem jelez a pisis teszt normálisan. Én már egy 100-zal is beérem, csak legyen hcg-m.

      Törlés
  3. Regota kovetlek es nagyon drukkolok.
    En ugyan nem ismerem pontosan a lombikos folyamatokat, de nekem spontan teherbeeses utan a 15.dpon olyan halvany volt a teszt, hogy komolyan se vettem (nyilvan nalam nem lehet tudni, hogy mikor fogant, de nagyjabol kozepidos idopontot lehet szamolni).
    Nem lehet, hogy ettol a gyogyszertol volt eros tegnap, ami viszont mostanra kiurult es ma mar "csak" a hcg nyomja a csikokat? Drukkolok, hogy igy legyen.
    Egy zugolvasod :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt sajnos senki nem tudja megmondani mitől erős mitől halvány. Ha lenne itthon egy kis hcg reagensem és egy komplett laboratóriumom, már sokkal okosabb lennék :) remélem holnap jó hírekkel jövök. Köszi a drukkot :)

      Törlés
  4. A Mikulás holnap reggel jön szóval még ne keseredj el! Még holnapig bármi lehet!!! Drukkolok és várom, h jelentkezz

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. remélem a puttonyába egy szép erős teszt lesz és nem Vérapó állít be reggel :D

      Törlés
  5. Gyerünk, Hunti, gyerünk:) (pinkm.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi Pinkman, neked is nagy hajrá :) jövőre babázunk

      Törlés
  6. Szia Hunti! Már nyár óta olvasgatlak és nagyon drukkolok, ráadásul egyidősek is vagyunk:) Nekem szeptemberben volt az első inszenem és sikerült, most töltöm a 12. hetet, persze tiszta idegbaj vagyok és még mindig nem merem beleélni magam. A tesztekkel kapcsolatban, engem az X epil one step elég rendesen megszivatott, olyasmi csík volt mint Neked, illetve miután fél óra múlva kikukáztam, akkor volt valamivel erősebb. Csomószor meg tök negatív volt. A vérvétel meg már elég nagy hcg szintet mutatott. Az egyetlen pisi teszt, ami az elejétől kimutatta, az a Rossmann saját márkás Facelle tesztje volt. Várom a következő bejegyzésedet és sok sikert kívánok, Iza

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az X-epil és az One step két különböző teszt.

      Törlés
    2. Akkor bocsi, én a sima x epilre gondoltam:)

      Törlés
    3. Szia Iza, örülök hogy olvasod a blogomat és köszi az infót. Én is úgy vettem észre hogy az x-epil nem az a bitang érzékeny teszt. Nem rémlik hogy régebben száradási csíkot láttam volna rajta, ellentétbe a facellével,na az mindig megszivatott. Remélem az utolsót ha ellövöm holnap, legalább ilyene erős lesz.

      Törlés
  7. sziasztok szeretném meg kérdezni, hogy mi a véleményetek, mert nagyon izgatot vagyok a teszt miat. Tegnap csináltam tesztet és nem tudom mit gondoljak nagyon halvány rózsaszin várjak még ès újra teszteljem!!!!!👩‍👦👩‍👦👩‍👦👩‍👦

    VálaszTörlés
  8. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  9. Hát látom nagyon régtöl már nem jártatok itt, de remélem segitetek!

    VálaszTörlés