2016. december 20., kedd

Egy fagyos nap után

Azt hiszem kicsit össze kellene kapni magam, mert kezdek szétcsúszni....
Ma reggel volt a szokásos templomi ünnepség az iskolában és pechemre előre ültem.
Tudtam hogy marha hideg lesz, ezért jó melegen fel is öltöztem, de a reggeli kapkodásban itthon maradt a sapka,kesztyű meg a pattintós melegítős párnácska is :(

Szóval miután elkísértem a suli legzűrösebb 'dikkmán' osztályát a templomba, elkezdődött a mise.
Megint a tavalyi sztori (ha jól rémlik akkor még "csak" 4 beültetésen voltam túl). Miért nincs jobb témája a papnak... Szentlélek, megtermékenyítés - Szűz Máriának még pasi nélkül is sikerül, de még a túlkoros magnélküli anyja is teherbe esett, mert terhesnek lenni JÓ. Aztán tetézte még tovább, hogy milyen érzés amikor hallod a szívverését a picinek, és érzed hogy mozog a hasadban....
Nem sok kellett hogy elbőgjem magam, soha jobbkor.... Pedig már egész jól viseltem a sorozatos kudarcokat. A hátsóm is kockásra fagyott már, nem szeretnék még egy jófajta felfázást is összeszedni,  így megvártam a megfelelő pillanatot és 30 perc után felpattantam a 4. sorból, csak úgy spuriztam kifelé isten házából az ünnepség kellős közepén.
Nem vagyok hívő ember, de miért kell minden karácsonyi misének a terhességről szólnia? Már előre félek hogy jövőre milyen sztorival áll elő az atya.
Azóta persze már lenyugodtam, egy forró radiátor átölelése és egy kis csoki csodákat művelt.

Közben a lombik projektünk szünetel, az ünnepek miatt ugyebár nem lesz FET. De még azon is gondolkodok hogy elmenjek-e január elején.
Sajnos összeszedtem valamit (nincs nehéz dolgom, a kölykök a suliban mindenkire ráköhögnek :/ )
szerencsére nem a hányós-fosósat kaptam el, csak a torkom + mandulám rosszalkodott, de már kutya bajom. Viszont így nem sok értelmét látom ennek az NK vizsgálatnak. Talán majd ha jobb formában leszek, kérek időpontot. Bár eddig kevés embert láttam akinek az Ivig, Lipid segített. Lehet inkább másra kellene elköltenem ezt a pénzt.
Úgy fest a dolog viszont, hogy elmegyek egy un. thermográfiai vizsgálatra, hátha ott találnak valamit ami nincs rendben.
Szedem lelkesen az omega 3-at, ha eszembe jut napi 1200 mg-ot. Plusz nyomatom a kurkuma kapszulát, csepegtetem lelkesen a Gynepp-et is.
Most találtam a neten egy GYNEX nevű csoda cseppet is. Megrendeltem, remélem még az ünnepek előtt ideér, próba cseresznye, rontani úgy sem tudok a helyzetemen.
Múlt héten a egyébként sorozatban szegtem meg a diétámat. Úgy voltam vele, hogy sz*arok a világra, fél évig gluténmentesen ettem és egy nagy nulla volt az eredmény. Azóta lecsúszott pár pizza, hájas süti, némi alkohol és ipari mennyiségű édesség.
Azt hiszem kitomboltam magam, újra rendes kislány leszek és eljárok majd futni, folytatom diétát.


4 megjegyzés:

  1. szia! en pont a sikeres januari lombik indulasa elott voltam influenzas, es szedtem ra gyogyszert is, es megis sikerult. lehet, hogy pont kitisztitott par bacit belolem, ami gatolta a teherbeesest, ki tudja.. es meg egy dolog amit csak akkor csinaltam, 4 heten at heti 2x7 percre elmentem szoláriumba, ami jot tett a D-vitamin szintnek, leleknek es kinezetnek is:) szep, egeszseges szinnel mentem beultire, meg elotte muszempillakat is rakattam (azota sem), szval, en ezekre gyanakszom, hogy emiatt sikerult :D mar csak a jo kozerzet miatt is. amugy azon a telen en is hamarabb jottem el a karacsonyi miserol, nem akartam a mise vegen falubeliekkel arrol beszelgetni, higy mikor jon mar a baba..eva

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm hogy megírtad :) ha műszempillákat nem is ragasztok, de próbálok majd odafigyelni hogy ne figyeljek oda a lombikra :D

      Törlés
  2. A pattintos melegotos parnat az edesapam talalta fel es szabadalmaztatta. :) Dori

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. aztaaaaa!!! Gratulálok neki és köszönjük, nagy hasznát veszem mostanság :D hogy milyen kicsi a világ :)

      Törlés