2016. december 10., szombat

Gynevac Gynatren Ginepp Lyseen ...

A sok sikertelenség után most próbálok kiutat találni.
Több fórumon, cikkben olvastam már, hogy létezik egy csoda vakcina, az un. GYNEVAC.
Szerintem sokan hallottatok már róla.
Terveim között szerepelt, hogy beszerzem, hisz májusban kismedence gyulladást állapított meg nálam a doki, ami megérzéseim szerint valószínű még a mai napig is ott lappanghat bennem.
Mivel nem bakter eredetű, így gondoltam megpróbálok beszerezni egy doboz csoda injekciót.

Mint kiderült, a Gynevacot 2012-ben kivonták a forgalomból, az ogyei oldalán bukkantam rá.
Az okát sajnos a mai napig nem tudom. Veszélyes lenne? Vagy csak dúl a gyógyszerek piacán a háború? Miért veszik el a reményt sok tehetetlen nőtől? Azt is megtudtam, hogy a közeljövőben esélytelen hogy újra beinduljon a gyártása, mert nincs rá engedély....
Folytattam tovább a kutakodásomat, és kiderült hogy ennek a szurinak van egy helyettesítője (ami nagyjából hasonló összetevőkkel bír) csak Németországban forgalmazzák.
Azt is megtudtam, hogy több olyan gyógyszertár is létezik BP-en, akik külföldről szállítanak kishazánkba akár receptköteles vakcinákat is (Pharmafutár, Pharmaexpressz)
Fel is vettem velük a kapcsolatot és sajnos elkeserítő válaszokat kaptam.

- Gynevac nagyon régen megszűnt
- Gynatren 2015. novemberétől megszűnt
- Lyseen (ami a Gynatren helyettesítője Németországban) szintén együtt szűnt meg a Gynatrennel
Mivel utóbbiakat ugyanaz a cég gyártja, a kedves gyógyszerész felkereste őket és megkérdezte. Azt a választ kapta, hogy teljesen reménytelen hogy a közeljövőben hozzá lehet majd jutni. 
A másik patikus azt mondta hogy 2017-ben lehet majd hozzájutni talán.... de ez hiszem ha látom kategória

Amit be tudnak szerezni "helyettesítőként" az a Strovac injekció, ami nekem nem volt túl bíztató. Hugyúti fertőzésekre való és szerintem nekem ilyen problémám nincs.... nem hinném hogy az én bajomra ez lenne a megoldás. De azért még ha lesz időm lefordítom a betegtájékoztatót.

A másik amit ajánlott a patikus, az egy sima Döderlein hüvelykapszula. Hát köszönöm, azt nem külföldről fogok rendelni :)
Szóval egy szép nagy Zsákutcába futottam.
Még keresgélésem során belefutottam egy olyan információba is, hogy az intézet ahova járok, kísérleti jelleggel alkalmazta ezt a Gynevac szurit (igaz ennek már 2 éve) és felmerült bennem, hogy megkérdezem K dokit erről, de nem akarom folyton zaklatni a hülyeségeimmel.

Az utolsó bekezdésre maradt az un. Ginepp csepp.
Nagyon új készítményről van szó, csak idén került forgalomba, étrendkiegészítő. 
A weboldala sem pörög még, csak ott lehet megrendelni a cseppet. Tulajdonképp ez is lactobacilusokat tartalmaz, csak nem szuri , hanem csepp formába. 
Kicsit fura, hogy ez mégis hogy jut el oda, ahova nekem kellene, mennyi szívódik fel vajon belőle és milyen hatást ér el.
Az ára kicsit borsos ahhoz képest hogy milyen kis üvegcsébe van.
Annyit sikerült kinyomoznom, hogy ugyanannak a kazincbarcikai pasinak a nevéhez fűződik a csepp, aki a Gynevacot készítette közösen annak idején egy hölggyel. A hölgy egyébként azóta ócsárolja ezt a cseppet és nem válaszolt a levelemre sem... 
Valószínű összerúghatták a port annak idején.
Nos úgy döntöttem, hogy megrendelem ezt a Ginepp cseppet, ártani nem árthat :)

Annyit megtudtam,hogy 1 hónapig tart a kúra és ezalatt nem ajánlott élőflóra fogyasztása, semmilyen probiotkum. Utána viszont mindenképp érdemes hüvelykapszulát bevetni.
Egyébként sem árt a hüvelyflóra rendbetétele, a Protexin Gynophilost néztem ki magamnak.
Viszont amíg csepeg a Ginepp, használni fogom a cikatridina nevű hüvelykúpot, mivel ez nem tartalmaz élőflórát, csak természetes összetevőket: aloe vera, körömvirág, tigrisfű, teafa

Továbbá beszereztem még kurkuma kapszulát (gyulladáscsökkentő) tőzegáfonya kapszulát (valamire csak jó lesz) és omega 3-at.
Egyenlőre ez most a haditerv, de folyamatosan megy az agyalás hogy hogyan tovább.
Az biztos hogy januárban újra fagyasztott beültetés lesz.



20 megjegyzés:

  1. Nem tudok mást mondani csodálom a kitartásod!Nekem az első lombik nem sikerült na én már ott kibuktam(még jó hogy a második sikerült)!Szóval a lényeg hogy mindig próbálsz valami B verziót találni ami szuper!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Alíz! Nekem is az első volt a legnehezebb, meg maga a tudat hogy lombik kell. Utána a többi már jön magától, igyekszek megoldást találni és erős maradni , aztán reméljük meg lesz az eredménye.

      Törlés
  2. Drukkolok ezt most Nekem is ajánlották

    VálaszTörlés
  3. Köszi Rena! A Gineppet ajánlották?

    VálaszTörlés
  4. Kedves Lili! Remélem eljut hozzád az üzenetem. Olvastam amit írtál de valamiért itt nem jelenik meg a falon. Szóval amíg itthon voltam, kutakodtam az ovitrelleről és kibővítettem az ovitrelle kiürülése num 2 bejegyzésemet. Ott megtalálod a linket, angolul van, de a lényeg hogy közel 500 nőt vizsgáltak hogy mekkora hcgt okoz nekik egy 250 mg-os szuri. Még mindig úgy vélem hogy nem indult el semmi, főleg hogy hcg szintem majdnem tükrözte a grafikont amit csináltam. De Krizsa válltig állítja hogy 20-as hcgt okoz a szuri.... Legközelebb tuti elmegyek a laborba és megmérjük :)
    A másik dolog amit kérdeztél a gyulladás. A doki javasolta hogy essek túl egy laparon, mert szerinte ott lesz a gond. Óckodtam tőle mert semmi tünetem nem volt. 1 nappal a műtét előtt néztek vérképet, c reaktív protein majdnem 0 volt ( ez a szervezetben levő gyulladást jelzi ha magas) másnap a laparon enyhe endót látottva doki és hogy a medencém gyulladt. Megvártuk a bakter, szövettant és kiderült hogy minden negatív. Nem tudja mi okozza a gyulladást, valószínű az endó. Nem kaptam rá semmit, csak ezt a hülye visannet... Szóval bárkinek lehet gyulladás a szervezetében, ami akár beágyazódási zavarokat is okozhat. Fogalmam sincs hogy mivel tudnám kideríteni hogy elmúlt-e már... Nem vágyok újabb laparra. De az tuti ha ott van és elmegyen nk ölősejtet nézettetni, az magas lesz emiatt. Ha van bármi ötleted, tanácsod, szívesen várom, megoszthatod velem. Emailt is tudsz írni: acelgirl@gmail.com
    Sok sikert neked és kitartás

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hunti, nagyon köszi a választ! Megkaptam itt, az pedig rejtély, hogy amit én írok, az miért nem jelenik meg a faladon (korábban gond nélkül megjelent), de ettől függetlenül most még próbaképpen válaszolok itt, mert ezek szerint Te látod a választ. Nagyon köszi, megnéztem a korábbi Ovitrelle kiürüléses bejegyzésedet újra, és pont ez, amit kerestem anno, merthogy a kezdő értéket nem találtam sehol, amiből aztán a kiürülést számíthattam volna. Pont arra gondoltam én is, amit írtál, hogy elmegyek majd az Ovitrelle beadása után vérvételre, mert akkor látszik a "kezdőpont". Vagy - mivel eddig nálam egyszer sem vált be ez a plusz Ovitrelle adagolás - megbeszélem a dokival, hogy egyáltalán szükség van-e erre, hogyan látja ezt. Nekem - ha jól emlékszem - még ET után két héttel is kimutatható volt a HCG, volt olyan is, hogy két vérvétel között alig vagy egyáltalán nem csökkent. Azért nézettem meg többször, mert féltem attól, hogy esetleg méhenkívüli terhesség okozza. Persze lehet, hogy az is volt, ezt utólag már nem lehet kiokoskodni.

      A gyulladást meg endót pont azért kérdeztem, mert ezek szerint tünetmentesen, teljesen jó vérképpel is lehet ilyen a szervezetben. Abban szerintem is igazad van, hogy ez az NK eredményekbe bekavarhat. Nekem volt két NK-s vérvételem is, kicsit más eredményt adott a kettő, az egyik alapján éppenhogy kell lipid, a másik alapján nem, úgyhogy én azért a biztonság kedvéért beadattam. Most meg kutakodom még, hogy a beültetés előtt lehet-e esetleg tenni még valamit. Ha van bármi ötletem, mindenképpen megosztom Veled is, de úgy látom, hogy Te az infók gyűjtésében, értékelésében sokkal profibb vagy, mint én! :-) Neked is kitartást és sok sikert, olvaslak majd továbbra is szorgalmasan :-) Lili

      Törlés
    2. Akkor te már nagyon rutinos vagy ha két NK vérvételed is volt :) mikor adattad be a lipidet? És mikor mentek újra? Hányadik beültid lesz?
      Sajnos ez a gyulladás dolog egy nagy rejtély számomra. Már arra is gondoltam hogy elmegyek egy hőkamerás vizsgálatra, hátha az kimutat valamit.
      Most böngészgettem a neten és utána olvastam ennek a Th1/Th2 citokin eltolódásnak is, ilyet nézettettél már esetleg? Szerintem ezt is meg fogom. Úgy tudom ha a Th1 van túlsúlyban, akkor nincs beágyazódás. Erre viszont jó a kurkuma mint gyulladáscsökkentő, meg a sok Omega 3, amit már javába szedek. Valamint találtam egy laktoferrin nevű cuccot, amit írtak hogy javítja az NK szintet, szintén gyulladáscsökkentő. Szóval most ez a haditerv :)
      erről meg itt van egy cikk amire rábukkantam: http://taplalkozasbeallitas.hu/autoimmunitas/

      persze hogy ennek mennyi az igazságtartalma, az nem derül ki, nem túl tudományos :D

      Törlés
    3. Én nézettem ezt a Th1/Th2-t is, egy csomagban volt az NK-s vizsgálattal. Az első NK vizsgálatot pár hónappal korábban csináltattam (akkor csak külön az NK-t nézettem), és ott picivel határérték felett voltam, az újabbnál pedig már alatta. A második vérvételnél egy másik laborban egy komplett csomagot kértem (amiben a Th1/Th2 is szerepelt), és ebben is volt NK, így arra csak amiatt ismételtem rá, persze lehet az is, hogy ha kérem, akkor azt kiszedték volna belőle, és akkor valamivel kevesebbet fizethettem volna, ezt nem tudom. Egyébként most megnéztem a leletet újra, és még ennél a kisebb NK értéknél is azt írták, hogy az értékek "feltehetően gyulladásos folyamat fennállására vagy annak korábbi előfordulására utalnak".

      Nekem a stimu előtti ciklus legvégén adták a lipidet, de hallottam már olyanról, aki a transzfer előtt kapta. Viszont a beültetés elmaradt, mert belázasodtam a transzfer előtt, így lefagyasztották a babákat, valamikor január végén - február elején kapom vissza Őket. Ez volt most az ötödik stimuláció. Eddig négy stimulációm és transzferem volt, mert korábban nem volt fagyasztás, mindig annyi baba maradt a transzfer napjára, akiket be is tudtak ültetni egyszerre, úgyhogy most lesz először olyan, hogy FET-re megyek. Omega3-at én is nyomatom egy jó ideje már :-) Nagyon köszi a linket, megkukkolom azt is! :-)

      Törlés
    4. Akkor már te is megjártad a hadak útját :( hátha most a lipid meg a fagyasztott szerencsét hoz. Úgy fest elmegyek thermográfiára, ha lesz gyulladás boldog leszek :D
      Ezeket hol csináltattad? Már sok blogon olvastam hogy az egyik helyen negatív volt a lelet, a másik helyen ahol drágább, ott meg volt eltérés.
      A laboratoriumkft-nél 29 ezer a cellularis meg az nk együtt és a th1/th2 19 ezer.
      Viszont a g1-be nem találtam így konkrétan semmit csak NK funkció + sejtszám vizsgálata van 37 ezerért meg egy másik ami 95 ezer, de részletes leírás nincs. Akkor te ezt a nagyon drágát csináltattad meg utoljára? Már nagyon kíváncsi vagyok mi sül ki ha elmegyek. Bár kezdem azt érezni hogy ez egy jó nagy lehúzás ami itt folyik és egy porszem ez az egész lipides, iviges történet. Hiányolom a sok sikersztorit :(

      Törlés
    5. Igen, én másodjára ezt a G1-es vérvételt csináltattam meg, itt találsz róla infót:
      http://www.g1labor.hu/index.php/ujdonsagok/habitualis-vetelesek-immunologiai-okainak-diagnosztikaja

      Az első vérvétel a Synlabnál volt, a Podmaniczky utcában. Ahogy olvasgattam a többiek bejegyzéseit, úgy láttam, hogy sokszor a jó synlabos NK mellett a G1-ben magas NK-t mértek, nekem viszont pont az ellenkezője történt. Arra figyeltem, hogy mindkét vérvételre úgy menjek, hogy előtte már jó hosszú ideig nem voltam beteg, ettől függetlenül nem kizárt, hogy az első vérvételkor mégis bujkált bennem valami, azért lett ott magasabb az NK. Ha rászánod magad erre a vérvételre, akkor azzal számolni kell, hogy a G1-nél nem biztos, hogy egyből kapsz időpontot (azt hiszem, hogy csak hetente 1-szer van ezt a típusú vérvétel), és 5 hét, mire megkapod az eredményt, szóval elég hosszú az átfutási ideje.

      Törlés
    6. Köszi az infót. Én is olvastam ezt a blogokon, hogy a G1-es pozi lett, a másik meg rendben volt. Viszont most úgy is el kell tolnom a vizsgálatot mert begyulladt a mandulám és fáj a torkom is, csak pénzkidobás lenne. Lehet a januári beültetést is sztornózom, még nem tudom :( nem vagyok jó formában mostanság

      Törlés
  5. Nekem egy gyógyszerügynök barátnöm ajánlotta hogy kipróbálhatnám...Nálam is nagyon magas az nk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha már más is ajánlja, akkor csak megér egy próbát. Egyébként ma hozta a futár. Semmi leírás nincs benne, hűtőbe kell tárolni, egy hungarocell dobozban érkezett ami jó pont. 20 cseppet ír napi adagnak, majd meglátjuk sikert hoz-e vagy sem.

      Törlés
  6. Szia. Bocsi a kerdesert, de te jartas vagy ebben, a kaaliban a fet-ert kell fizetni, vagy tb tamogatottkent is igenybe lehet venni?, utobbi esetben mennyi a varolista? En is krizsahoz jarok, es februarra kaptam fet-re konzultacios idopontot, a holgy a telefonban pedig azt mondta, hogy a fet az nem tb tamogatott. Koszi, linda

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez úgy működik hogy is-is. Ha szeretnél, mehetsz tb támogatottra, csak azt ki kell várni (Krizsa dokinál szerintem olyan 1 év lehet a várólista) ha viszont úgy döntesz hogy nem vársz és kifizeted, akkor 60 ezer ft összesen a fagyasztott transzfer, ebbe benne van minden, kivéve a gyógyszert ha kapsz. Nem éri meg tb-s fagyasztottra menni szerintem, az a 60 ezer ft elenyésző sokszor amellett a tetemes pénz mellett amit erre a projektre költ az ember. Plusz ha elfogy az államilag támogatott 5 lehetőség, akkor az ember fizethet közel 400 ezret a friss stimuláció+ beültetésért....

      Törlés
    2. Koszonom:). Neked kitartast kivanok! Ossze fog jonni, mert mashogy nem is lehet!

      Törlés
  7. Olvasom ezeket a régi bejegyzéseket. Szerintem ma is sokan küzdenek hasonló problémával, mi is 10 évet vártunk a fiunk megszületésére. Még szerencse, hogy a Ginepp, táplálékkiegészítő formájában elérhető, mint ahogy dr. Varga Gyula úrral is beszélhet, akinek személyes kérdése lenne hozzá. Nekem megvan a telefonszáma, ha érdekel.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Segített valakinek a ginepp csepp?

      Törlés
    2. A Gineppről nem tudok semmit de nekünk a Gynevac injekció és 2 barátnőmnek szintén minden más egyéb beavatkozás nélkül segített. Nagyon sajnálom hogy kivonták itthon a forgalomból. Vagyis nem kivonták csak az forgalmi engedélyét nem hosszabbitották meg.

      Törlés
  8. Külföldön sem lehet beszerezni már a Gynevac injekciót?

    VálaszTörlés