2016. december 4., vasárnap

ET+9

Tegnap nagyon ingerült kedvembe voltam, úgy látszik nem bírom a várakozást.
Egész nap szurákálódtam G-vel, gonosz megjegyzéseket tettem, aminek a következménye egy csúnya veszekedés lett. Nem tudom hogy aki ilyen baba gonddal küzd, hogy oldja meg hogy ne menjen a kapcsolat rovására, de néha nem könnyű.
Voltunk délelőtt shoppingolni és beszereztem pár x-epil tesztet, mert a régi One step (ami 10-es) kifogyott. A boltokban felénk csak 25-ös érzékenyégűt lehet kapni.
Tegnap este is csináltam egyet, ami elég halvány lett, ott már el is engedtem az egész 6. beültetést.
Aztán csináltam reggel is, ahol az estinél erősebb második csík jött ki. Valószínű a reggeli vizelet koncentráltabb és még ott van az a bizonyos ovitrelle, de azért örülök hogy nem hófehéret kaptam.
Így van még remény.
A képen felülről: ET+2, ET+4, ET+6, ET+8, ET+9

9 megjegyzés:

  1. Szerintem ez nagyon biztató :)
    Hajrá Hajrá :D

    VálaszTörlés
  2. szia! szerintem nem mar lenne ilyen erős a második csík, szóval, én szerintem van ott baba:)! zugolvasód, Linda

    VálaszTörlés
  3. Szuper, h erosodik a teszt. Ez nagyon jo jel. ☺ Jo teszt az x-epil, ezzel nyigodtan folytathatod. Este nem sok ertelme van tesztelgetni, inkabb maradj a reggeli elsonel. Hany napos embriok voktak? Csak igy tovabb!!

    VálaszTörlés
  4. Juhuuuu, ez nagyon biztato! Hajra! Egy zugolvasod :)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm mindenkinek a drukkot, azért én még nem élem bele magam, hisz még csak 3 nap telt el az utolsó fél ovitrelle óta és szinte biztos hogy attól pozi. Sajnos bekavar az is hogy más típusú tesztet vettem... Holnap reggel is lövök majd egyet, de azt hiszem elmegyek vérvételre is hétfőn és kedden, aztán attól hátha okosabbak leszünk :)
    2 naposak voltak a kis picikék, szóval ma még csak 11. dpo van, én lennék a legboldogabb ha ez most sikerülne. De ez jó hír hogy még (vagy már) jelez valamit a teszt, mert ma totálisan nyugodt voltam :)

    VálaszTörlés
  6. Ha holnap erosebb lesz akkor itt baba van. ☺ Varjuk a jo hireket!!!

    VálaszTörlés
  7. Ez nagyon jo hir
    Gratulalok! Remelem a holnap reggeli meg erosebb lesz. Az also a mai?

    VálaszTörlés
  8. Sajnos nem lett erősebb :( igen, az alsó volt az aznapi.

    VálaszTörlés
  9. Hat en nem tudom, te otthon mit latsz, de a kepen egyertelmuen a legalso az erosebb. Itt sztem lesz egy pindur a apocakban

    VálaszTörlés