2016. december 3., szombat

ET+8

Ma ET+8  (10.dpo)
Két napja adtam be az utolsó fél Ovitrellet és szokásomhoz hűen lőttem egy tesztet. Sajnos ez volt az utolsó ebből a fajtából. Összehasonlítva az előzővel, egy cseppet sem erősebb, szóval lehet buktam ezt a kört is, meg ugye már megint türelmetlen vagyok.

Szerdán mennem kell dolgozni, addigra jó lenne ha kiderülne túlélték-e a a 12. és 13. lakóim ezt a pár napot.
Most valahogy nem érzek semmit :(
A hasam 2 nappal ezelőtt görcsölgetett, még a cickóm is fájt ami szökőévente fordul elő, aztán megint a nagy semmi.
Szürcsöltem a vörösbort minden nap, tettem-vettem itthon, de semmi megerőltetőt nem csináltam.
Egyszer mentem el vezetni (2 napja) a városba,na lehet pont azt nem kellett volna, nagyon vacakul éreztem magam akkor. Persze lehet ezt is beképzelem.
Örülük hogy jön a hétvége, mert már kezdtem bekattanni itthon egyedül.
Ugyan rutinos vagyok már ennyi beültetés után, sokkal higgadtabban tűröm ezt az utálatos 2 hetet, de akkor is szörnyű... már csak pár nap és vége lesz a várakozásnak.

2 megjegyzés: