2016. december 7., szerda

ET+12

Úgy néz ki a kis embrióim ellustultak  vagy már rég kinyírtam őket, mert bizony a teszt nem erősödik, sőt...
Reggel kicsit kómásan csináltam egy facellét, amit sikerült jól szétáztatnom. Rutinos tesztelő vagyok és emiatt szégyenlem is magam :D
szóval kb leolvashatatlan lett az eredmény, íme:

Aztán napközbe volt egy lyukasórám és sikerült kiszaladnom a a közeli dm-be, ahol nem túl nagy a választék (a beázás után facellétől erre az idényre érzékeny búcsút vettem) és egy rózsaszín Expect névre hallgató csodás kazettás tesztet vettem.
Mire hazaértem szépen kiszáradt a reggel még értékelhetetlen teszt (ezek után még értékelhetetlenebb)
Szerencsére napközben evés helyett csak az ivásra jut időm, így nem volt gond, az újdonsült tesztet gyorsan ki tudtam próbálni az imént. Az eredmény sajnos az amire számítottam, soványka :(
csoda lenne ha ebből gyerek születne

Megszáradva már így fest....


13 megjegyzés:

  1. Sajnos megint masik tesztet vettel. Igy nem lehet ertekelni. Holnapra is vettel Expectet, ugye? Delutani vizeletbol csinaltad vagy maradt a reggelibol? Mert az sem mindegy am. Reggeli pisiket kell hasznalni es ugyanolyan tesztet, h barmit ki lehessen beloluk olvasni. En mwg nem adnam fol, vannak ott vonalak

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Andi :D nem , semmit se úgy csináltam ahogy írtad....Délutáni pisiből lett a teszt, mikor hazaértem szerencsére pont kellett (tudom hogy az nem olyan koncentrált, egész délelőtt wc-re rohangáltam, ez van)
      Azt már akkor csak halkan mondom, hogy nem vettem másik Expectet, hanem vettem egy 2 db-os tök más belemártósat :D
      már annyira nem érdekel ez a hasonlítsuk össze dolog. Ha már a ma délutáni is jelez, akkor ez már nem lehet a szuri, mert lassan péntek lesz és még mindig van 2. csík...
      A holnap vérvétel majd megmondja hogy mi a helyzet, addig nem is idegesítem magam. Ha lesz belőle valami akkor lesz, ha nem, akkor megyünk tovább :)

      Törlés
    2. na, az meg azért király, hogy du-s a pisi és így látszik valami:)(pinkm.)

      Törlés
  2. egyetértek Andival.
    Nem akarlak biztatni feleslegesen, mert tudom milyen szar pofára esni, meg azt is, hogy csak az isten tudja, hogy van e ott valaki, senki nem tudhatja biztosra:) De amíg csík van, addig folytatni kell, tesztelni kell, aztán kiderül lassan... vv-re mész azért megint?(pinkm.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, holnap tuti elmegyek, már csak azért is, mert ha pénteken megyek, nincs garancia hogy nem hétfő reggel jön meg az eredmény 7-kor és semmi kedvem feleslegesen tömni magam hétvégéb is progeszteronnal. Így marad a holnap, aztán ha nem csökken, akkor megyek pénteken vagy hétfőn is. Nem élem bele magam, nyugi, de már vigyorgok hogy legalább van igazi pozi tesztem, ami nem adatott meg még soha. Azt hiszem ez már haladás az eddigi hómezőkhöz képest. Szóval lesz ami lesz :)

      Törlés
  3. Én ET + 9. napon (14. dpo) iszonyú halványat teszteltem x - epillel, közben a vérvételen a HCG - m 409 volt és ikrekre gyanakodtak. Előtte nekem sem volt pozitív tesztem, így tudtam, hogy van ott valaki, akármilyen halvány is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi :) megnyugtató. Bár azt veszem észre hogy sokszor semmi összefüggés nincs a tesztek erőssége és a vérben levő hcg szint között. Ismerek olyat, akinek a 15 egységnyi hcg-t erősen jelezte a teszt napokig, pedig nem is emelkedett és még két hét múlva is pozitív volt. De hallottunk már olyat is hogy a teszt halvány, de a hcg az egekben. Bármi megtörténhet még, szóval türelmesen várok és nem élem bele magam semmibe :)

      Törlés
  4. Szia! Nemrég találtam a blogodra, végig is olvastam és nagyon drukkolok Nektek! Az expect tesztnek kell 1-2 óra, hogy rendesen kijöjjön a 2. csík (én ezért utáltam) és elég bíztató lett a tiéd :)
    Várom a holnapi eredményedet :)
    Sophie

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszi Sophie :) mindjárt indulok a vérvételre aztán délután okosabban leszünk

      Törlés
  5. Szia! A halvány teszt, erős hcg-re én is példa vagyok. Nekem 12. napon volt olyan a tesztem, mint neked a 11. napon. Pedig már akkor is több száznak kellett lennie a hcg-nek, ha azt vesszük, hogy 2 nappal később 1 bogyó 1628-as szintet produkált. És azt se feledd, hogy 2 napos bébibogyókat kaptál vissza, nekik is kell idő, hogy befészkeljék magukat. Drukkolok nagyon!!! Siag

    VálaszTörlés
  6. helo én heni vagyok és már nagyon izgatot vagyok mert nem jöt meg a menstruáciom 4 én kellet volna meg jnije de nem jöt meg igy vetem egy teszte expect és meg csináltam délután ami halvány volt de pozitiv lett és most megint vetem és az már negativ lett sajnos akkor most terhes vagyok vagy sem ?

    VálaszTörlés
  7. Sziasztok én kettő 5 napos bogyót kaptam és a beültetés okt 7. Volt ma három hete. Halvány pozitiv teszt tegnap voltam dokinál és nem látott petezsákot. Jovoheten újra megyek.

    VálaszTörlés