2016. december 8., csütörtök

hcg 10.3...

Azt hiszem a bejegyzés címe mindent elárul, ez a hajó elment, vagy be se dokkolt hozzám.
A csökkenés egyértelmű, nem duplázódott hanem feleződött a hcg, vagyis megint nem vagyok terhes.

Azért azt jó lett volna tudni, hogy elindult-e valami, vagy még mindig nem ürült ki az Ovitrelle.

Az eredmény igazság szerint még nincs validálva, nem jött meg a várva-várt e-mail azóta sem.
Dühömbe felhívtam őket az imént, hogy mi a túró van már.
A pasi azt mondta hogy  majd 8 körül talán kész lesz.....aztán jó fej volt és visszahívott...
Mert hogy kész van, csak nincs validálva.
Én meg kis kíváncsian megkérdeztem mennyi az annyi, szóval ő bökte ki az ítéletet:
 Hcg 10.3

Egyenlőre passz hogy hogyan tovább...
Majd jelentkezek az újabb ötleteimmel.

Persze ma türelmetlenségembe ellőttem a kaális tesztet és halvány pozitív lett.....
update
progi is a béka feneke alatt

15 megjegyzés:

  1. Jaj, de nagyon sajnálom! :( :( :( Mikor kellett volna megcsinálni a Kaális tesztet?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ez van Andi :( már megszoktam. Egyébként holnap reggel kellett volna tesztelni, ma van ET+13

      Törlés
  2. Ó basszus. Van még fagyi babátok? Nem akarsz inkább egy friss stimut? Nem tudom, ez hogy 2 naposan fagyasztották le őket nekem olyan fura.
    Nagyon sajnálom, egyébként. Nagyon.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Fella, ez van :( Van még 2 db 2 napos meg egy blaszto 2015-ről. Azért lettek legutóbb 2 naposak, mert ki szerettem volna próbálni ezt is. Az 5 napos sem tapadt meg, gondoltam hátha.
      Még nem nagyon beszélgettünk itthon erről, de sanszos hogy maradnak a mirelitek és újabb stimut csinálunk, mert van tb-s időpontunk januárra. Majd konzultálok Krizsa dokival erről, mit gondol.

      Törlés
  3. Szia Hunti,nagyon sajnálom,nagyon drukkoltam Neked.nagyon hasonló a sztorim (leveleztunk már más fórumon),és szívesen megosztanám veled privatban,h nekem hogy sikerült végül 3 év kínlódás után.irhatok vhova neked?üdv,penelope

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Penelope :) emlékszem ám rád, és gratulálok a sikerhez, jó ilyeneket hallani. Természetesen örülök minden jó tanácsnak,lassan kifogyok én is az ötletekből. Ide tudsz nekem emailt írni: acelgirl@gmail.com

      Törlés
  4. sajnálom:( Durva, hogy kimutatta a teszt, még du-s vizeletből is látszott. Nem akartam korábban írni, és negatív lenni a sok magas hcg, mégis halvány tesztre, hogy sajnos nekem meg pont az ellenkezője volt kétszer is, hogy 25 alatt volt a hcg-m, mégis halvány volt a teszt. Nem értem mitől. Viszont az utána való érzést nagyon is jól átérzem:( sajnálom! (pinkm.)

    VálaszTörlés
  5. Ja, amúgy még azért is jöttem puffogni, hogy huh, de kivagyok ezeken a vérvételeken, hogy ilyen későn jön az eredmény. Tudom, hogy napon belül ígérik, az meg este 11 is lehet, de hogy én mennyit durrogok, csapkodok, mire megjön?? Csoda, hogy túlélte a telóm a júniusit:))) Az az idegbaj, amit én ilyenkor megélek...:) A Kaáliban hamar megvan, de nekem az nem esik útba, csak késéssel tudom megoldani, és már így is rengeteget kések a munkából a lombikok miatt, így azt ki szoktam hagyni. Na, csak azért jöttem, hogy írjam, nagyon átéreztem ám a tegnapod minden szempontból, bár tudom ezzel nem lesz jobb...(pinkm)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hjajj, ne is mondd.... volt amikor MÁSNAP REGGEL 7:00-kor jött meg a hcg email... Senkinek nem kívánom azt az álmatlan éjszakát. Ezért most már rutinosan felemelem a telefont és bájos hangon megkérem őket hogy iparkodjanak. A Kaáli szerintem senkinek sem esik útba, én sose megyek fel vv-re, egy vagyon lenne a benzin, no meg kinek van annyi szabija. Konzultációt úgy se kapunk, max. ha nem sikerült egy sajnálommal vagyunk gazdagabbak.
      Aranyos vagy Pinkman :) de ugye nem adjuk fel?
      Én már azóta átszellemültem és külföldi szurik után nyomozok :D
      akkor is megtalálom a kiutat ha beledöglök. Odaragasztom valahogy azokat a kis pici embriókat, ha kell benyomok egy adag pillanatragasztót :D :D :D
      Na viccet félretéve, folyamatosan kutakodok a megoldás után, mert tudom hogy létezik. Ha van ötleted, akkor oszd meg velem :) És

      Törlés
    2. Egyelőre nincs ötletem, de szólok, ha lesz:) Te is.
      Őszintén szólva most kivagyok, mint a picsa, hogy rövid és tömör legyek, úgyhogy párszor megfogalmaztam már, hogy jobb lenne feladni. Persze pár kört még biztosan futok én is, mielőtt totál megbolondulok a kudarcok miatt...:)

      Törlés
    3. Elhiszem hogy ki vagy.... mikor az ember már az összes pénzét és energiáját beleölte, minden fegyverét bevetette és egy nagy nulla lett belőle megint... Ismerős érzés.
      Én az előzőnél akartam kiszállni ebből a mókuskerékből, de azt hiszem most új erőre kaptam és ez a legutóbbi már meg se kottyant. Kitartás :) úgy is megéljük hogy babázunk :)

      Törlés
  6. Nagyon sajnalom. En szinte biztosra vettem a sikert. Olyan biztatoak voltak a tesztek. De mar az is elorelepes, hogy valami legalabb elindult. Sajnalom, es kitartast. Csendben drukkolok tovabb. Dori

    VálaszTörlés