2016. augusztus 29., hétfő

Vissza kell rázódni

Egész hétvégén csavarogtuk G-vel. Jó volt egy kicsit kettecskén lenni, moziztunk, shoppingoltunk, próbáltam visszarázódni, azért sok volt ez a 3 hét.
Tegnap sikerült beszereznem Ördög Nóra: Pozitív c. könyvét.
Szemezgettem már vele tavaly óta, még az előrendelésre is feliratkoztam, de valamiért akkor passzoltam a dolgot. Talán nem akartam még jobban ráfeszülni ezáltal a lombik témára és G-nél sem szerettem volna kiverni a biztosítékot. Na és tegnap megláttam az egyik könyvesboltba ahova beültünk kávézni és legnagyobb meglepetésemre a férjem megvette, hátha ez majd erőt ad. Nagyon jól esett :)
A fű egyébként azért van kiszáradva, mert G szerintem nem locsolt :) pedig a hűtőszekrényre kiírtam egy gigantikus listát a tennivalókkal...

A könyvnek egyébként már több mint a felét el is olvastam. Sok újdonságot nem mondott eddig, annyi kiderült hogy elég sokan járnak pszichológushoz. Lehet hogy nekem is fel kellene keresni egyet??


Ma már mennem kellett dolgozni, mindenki nagyon aranyos volt. Folyton leállítottak és kérdezgettek hogy mi volt Parádon, vagy 5x elmeséltem részletesen a kezeléseket, felvázoltam a folytatást is. Jól esik hogy még mindig ennyien drukkolnak nekünk. Persze most is kaptam jó tanácsokat, most az egyik, amiről még sosem hallottam ilyen aspektusban, hogy az Aloe Vera Berry segít a megtapadásban. Na majd kiguglizom hogy mit írnak kedves sorstársaim.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése