2016. augusztus 8., hétfő

Az első nap a szanatóriumban

Reggel 8 előtt pár perccel érkeztünk meg Parádfürdőre. Picit megvárattak a betegfelvételnél mert már fél 10 is volt mikor elfoglalhattam a szobámat, szét fagytunk a recepción, annyira hideg van reggel itt a Mátrában. A szobatársam egy anyukám korabeli hölgy, aki imád beszélni és nagyon kedves, de sajnos holnap kiköltözik. Nem bánnám ha nem egy járókeretes idős nénit kapnék helyette J
A szoba nagyon kis takaros, 2 ágy van benne (hoztam ágyneműt meg kispárnát hogy legyen egy kis vidámság) egy nagy beépített szekrény ami mindent elnyel, egy étkezőasztal 2 székkel és egy mosdókagyló nagy tükörrel. Wc és zuhanyzó sajnos a folyosó másik végébe van csak, továbbá hűtőszekrény és mikró, vizespalack is csak ott. Sajna wifi sincs az emeleten, de a recepción minden gond nélkül lehet netezni a kényelmes kis bőrkanapékon.
Miután befészkeltem magam a szobába, be lettem mutatva az itteni csajoknak. Vegyes korosztály, de nagyon szimpatikus, locsi-fecsis banda. Azt hiszem nem fogok unatkozni. Már 2 hasonló korú sorstárssal is találkoztam.
Még délelőtt megérkezett a szobába a nővérke és mért vérnyomást, kitöltött egy rakás papírt…
Dél körül lementünk az ebédlőbe, ahol miután közöltem hogy glutén és laktózmentesen szeretnék étkezni,elkísértek az asztalomhoz. Sajnos csak levest tudtak adni, másodikat nem kaptam, mert nem voltak rám felkészülve. De sikerült beszereznem egy almát, szóval nem maradtam éhes. Egyébként a leves elég fincsi volt, ami reményt keltő.
Miután visszaértünk a kajáról, összefutottunk a dokival. Állítólag délután meglátogat (most is azt várom) és akkor megbeszéljük hogy milyen kezeléseket fogok kapni. Nagyon kíváncsi vagyok már J
Délután meg volt a vizit, aztán a doki rendelőjét is megnézhettem belülről. Nagyon kedves volt, jó sokáig beszélgettünk, átlapozta az élettörténetemet, csinált egy ultrahangot (van egy 10 mm-es tüszőm a jobb oldalon – nem is értem hogy lehet a Visanne mellett….)
megkaptam a kezeléseimet, rengeteg programom lesz, minden nap 3 vagy 4 kezelés J
Sikerült a diszpécser leányzóval egy nagyon korrekt beosztást összehoznunk, ami így fest:


Összeismerkedtem 2 hasonszőrű inszemes csajszival is (ők még csak most kezdik majd a lombikot) és már meg is volt az első közös programunk, elbuszoztunk a szomszéd faluba levő boltocskába, mert szerintük szörnyű a kaja….
Nem terveztem nagy bevásárlást, de ha már ott voltam megleptem magam egy kacsazsírral (miután mondták hogy a vacsinál majd ne számítsak semmi nagy durranásra, ezért érdemes feltankolni némi kajával)
A vacsi:

Hazafelé 1 órát kellett volna várni a buszra, ezért sétáltunk. Nem volt vészes, 30 perc alatt vissza is értünk és útközben jót dumáltunk. Bűnöztem is kicsit, mivel a falusi boltocska nem tart cidert, így bevállaltam egy gluténos grapefruitos borsodit J egyszer élünk. 
Vacsi után azért még turbósítottam egy kis zsíroskenyérrel.

Szóval így telt az első napom, már nagyon várom a holnapot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése