2016. augusztus 25., csütörtök

Az utolsó hét

Nagyon jól kijövök a szobatársammal, szuper túrákat csinálunk a csendes pihenő helyett.
Szerencsére sikerült úgy összehozni a kezeléseket, hogy többnyire szabad legyen a délutánunk, így van lehetőség csavarogni.
Tegnapelőtt 13 km-t tekeregtünk a környező hegygerinceken, sikeresen el is tévedtünk, mert elég hanyag módon voltak felfestve a turistajelzések, ezért toronyiránt mentünk a Klarissza forráshoz, majd felcsíptük a közeli geoládát is.

Útközben kicsit begombáztunk :)

Tegnap átbuszoztunk Recskre, kinéztünk magunknak egy szép horgásztavat, de annyi brazil volt az odavezető úton, hogy inkább nyomtunk egy 360-at és visszasétáltunk a kórházhoz. Csodálatos vadgesztenyefasor díszíti a főút két oldalát, próbáltuk lefotózni, de nem sikerült, mert valahogy mindig jöttek az autók.
Az Ilona-völgyi vízesésnél sokkal nyugodtabb a helyzet, és a látvány is mesébe illő, inkább azt a képet csatolom.

Útközben felmásztunk egy óriási dombra is a falu szélén, gyönyörű volt a panoráma innen is :)
Ma reggel váratlan vendégem volt, megjött. Kibírhatta volna már a kezelés végéig, de szerencsére még a reggeli timsós fürdőre el tudok menni. Azt mondta a dokibácsi, hogy nyugodtan csináljam tovább a kezelést, ha csak maszatolás van akkor semmi gond, de amint durvul a helyzet az iszapot és a timsót száműzzem.
Szombaton már megyek is haza, gyorsan elszállt ez a 3 hét.