2016. augusztus 17., szerda

A felén is túl

Szuper jól telt a hét, feltöltődve, jól lakva és izgatottan tértem vissza hétfő hajnalban a kórházba.
G felhozta a bicómat is, amit ezzel a lendülettel haza is vitt, mert bizony a lakat kulcsa otthon maradt :) Nem is én lennék...
Nagyon izgultam, hogy kapok-e új szobatársat, hisz hét eleje révén várhatóan jön az újabb turnus. Már biztos kiismertetek hogy milyen türelmetlen ember vagyok, így 8 órakor nem bírtam magammal és leballagtam a betegfelvételre hogy kifaggassam őket az új lakótársról.
Egy doboz bonbon fejében sikerült meggyőznöm a kedves hölgyet, hogy nekem korombeli beteg kell. Biztos a boci szemeim is segítettek, mert egy tollvonással megoldotta, hogy az idős hölgy helyett, akit már korábban beosztottak mellém, egy 32 éves csajszit kapjak.
Azért sem csüngtem eddig a neten, mert roppant jól kijövünk, ma is megmásztuk a közeli Kopasz-hegyet. Igaz csúsztunk-másztunk, estünk-keltünk, de sikerült bezsebelni egy újabb geoládát, plusz gyönyörű volt fentről a panoráma.
A kaja mostanában borzalmas, vagy én teszem azzá.
Ma pl. a kedvencem volt, paradicsomos káposztafőzelék (tényleg a favorit, már hétfő óta ezt vártam)
de sikerült elcsesznem. A kedves asztaltársam olyan cukortartót hozott, amit véletlenül sóval töltött fel valamelyik vicces konyhai dolgozó és vagy 2-3 kanál sót raktam a kajámra.... ehetetlen kategória lett...
A héten történt még valami nagyon izgalmas is, a Nagy Briós Botrány :)
Főhösünk, Ignác bácsi kicsit elkésett a reggeliről és azt vette észre, hogy az asztalára készített briós eltűnt onnan. Ki lophatta el Ignác bácsi briósát???
Hát a rejtély a mai napig nem derült ki, de azt megtudtam, hogy az idős bácsika a gyanusított nénire rátámadt mind a két botjával, szegénykém alig tud járni, de egy igazi Jackie Chan veszett el benne. Hiába ajánlottak fel neki a konyhások egy másik péksütit, ő ragaszkodott ahhoz, amit sunyi módon elloptak a tányérjáról. Durcából aznap le sem jött már enni.
Gyakoriak a kórházban a lopások. Szinte minden napos hogy kifosztják a folyosón levő közös hűtőt.
A múlthéten lábakelt egy igen márkás vajnak, Kriszta dühöngött is miatta, de Erzsi néni csirkecombját is meglovasította valaki.
Komoly dolgok ezek :D :D :D
Remélem a sajtkrémem még meg lesz holnap, mert tonhalkrémes abonettet akarok reggelizni.
De ha nem, akkor jövőhétre beszerzek egy kis hashajtót, az egyszer biztos és akkor lefüleljük a tettest.
Egyébként minden szép és jó, a dokibácsi szerzett nekem Visannet, remélem holnap meg is kapom, mert már fogytán van a klimax bogyó.

4 megjegyzés:

  1. Szia!Zugolvaslak remélem sikeres lesz a kezelés!!IMÁDTAM az Ignác bácsi sztorit!!!;))))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Próbáljuk elütni az időt, szerencsére mindig történik valami muris :) Remélem télre már lesz új lakóm a pocakomba és mások is kedvet kapnak egy ilyen szuper "nyaraláshoz".

      Törlés
  2. Örülök, hogy jelentkeztél! Egészen megkívántam ezt a szanatóriumot, mondjuk rám is férne, lehet azért ;)
    Hajrá, tonhalkrémes abonett! ;)

    VálaszTörlés
  3. Drága Pinkman, szívesen segítek bekerülni :) biztos neked is jót tenne a következő beültetés előtt, ártani nem árt az tuti. A tonhalkrémet a mai kaja után visszasírom.....

    VálaszTörlés