2016. augusztus 10., szerda

Harmadik nap

Ma jó sokáig aludhattam mert 8:15-re kellett mennem az egészségfejlesztési irodába éhgyomorra, így a reggelit nagy bánatomra kihagytam.
A kedves fiatal hölgy a következőket nézte meg: testtömeg,testmagasság,haskörfogat,vérnyomás,pulzus,vércukor,koleszterin,testzsír,víz, izom, BMI
Ezek közül amin meglepődtem és eddig nem volt vele gond, az a vércukrom, ami 6,7 lett.
Visszanéztem és eddig ezek voltak az értékeim: 5,5 vagy 4,4 legutóbb 5,2. A lényeg hogy a mai viziten a doki megkért hogy reggel 7-re menjek és csináljunk egy terhelésest is, na majd meglátjuk hogy mit mutat.
Ma voltam mágnesterápián és polarizol lámpázáson is, hát semmi extra élményt nem nyújtott, de állítólag utóbbi vérbőséget okoz az alhasban, reméljük lesz eredménye.
Lefotóztam a mágnesterápia hatásáról szóló plakátot is, hátha valakit érdekel, majd holnap feltöltöm.
Ma kaptam új szobatársat is, aki úgy fest pénteken át is költözik az ismerőséhez, így nem sokáig lesz velem, egyébként szimpatikus, remélem nem horkol J

Délután kellett menni az első iszappakolásra J ez szerintem kedvenc program lesz, Hévízről szerzik be a fekete trutyit amit 42 fokra főznek és azon a kényes helyen is bekentek vele (alhasi vérbőség) majd egy fólpakkba csomagoltak, ezután pedig bebugyoláltak egy vastag paplanba. Kezdetben 10, majd 20 percet kell így dunsztolódva feküdni, aztán letusolni. Szuper élmény volt, jó lenne majd később otthonra is beszerezni ezt az iszapot.
Délután volt még egy hátmasszázsom, a pasi 20 helyett 10 percig simogatta a hátam, meg se mukkant és pia szaga volt, plusz az iszap után sem volt elég időm a paplan alatt feküdni így átrakattam magam egy másik masszőrhöz.

Hát ez történt ma J

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése