2016. augusztus 19., péntek

Gasztronómiai csoda

A mai ebéd egy igazi remekmű volt.
A kiírás szerint gulyásleves lett volna ízes buktával, már teljesen ráhangolódtam, még
plusz kenyeret is vittem le magammal, mikor óriási csalódás ért.
Kihoztak egy krumplifőzeléknek tűnő egytál ételt.
Időbe telt mire rájöttem mi is ez tulajdonképpen, annyira édes volt. A képek magukért beszélnek:
Feltehetően az elkészült krumplifőzelébe belekeverhettek egy kis almakompótot valamint szegfűszeget.
Majd feltét gyanánt rádobtak egy szelet sült húst. Én jobban jártam mint az asztaltársaim, akik grízes pacát kaptak mellé.
Azt hiszem ez übereli a múltkori zöldborsófőzelék+sajtfelfújt kombót.

Szerencsére ma kimenőt kaptam, így a hétvégét otthon töltöm hazai koszton.
Tegnapelőtt volt fent G is nálam, nagyon lovagias, még mindig meg tud lepni :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése