2016. augusztus 26., péntek

Balneo terápia kipipálva

Jelentem, hazaértem végre :)


A reggeli mágneses és lámpás kezelés olyannyira beindította a menszimet,hogy a mágneságyon már-már fájdalmas görcseim voltak. Sikerült elcsípnem a dokibácsit, megköszöntem a lehetőséget hogy itt lehettem (...azt mondta semmi akadálya hogy lombik előtt majd feljöjjek egy kicsit...)

Délben még kaptam egy kényeztető 25 perces masszázst, elmajszoltam az ebédet, aztán jött egy váratlan telefon :)
bejelentkezett a barátnőm hogy meglátogat (még épp időbe) ,felpakolva minden földi jóval (gluténmentes kenyér, házi padlizsánkrém,kenyérpirító)
Így érthető módon nem mentem el a délutáni iszapkezelésre sem, a csajszi egyébként sem fogadott volna,hisz vérbőséget okoz a kezelés, menstruáció alatt tilos...
Már érett bennem a gondolat hogy a kedves barinőmmel hazavitetem magam ma, az eredeti szombat helyett. Így hosszas trécselés után összecsomagoltam a motyóimat és elbúcsúztam a kórháztól.
Szerencsére a zárójelentést már előre megkaptam, szóltam a nővérkéknek hogy nem tudom folytatni a holnapi kezelést Vérnéni miatt, így nyugodt szívvel mentem el.
Kedvenc kórházi szobrocskámat emlékül megörökítettem :)
Meg akartam lepni G-t, hogy ha hazaér a melóból, csinálok neki vacsit. De a kocsiban rájöttem hogy még lakáskulcsom sincs :) így kénytelen voltam bejelenteni érkezésem. A mázlistának még volt ideje hazaküldeni a meztelen csajokat a házból :D

5 megjegyzés:

  1. Le a kalappal előtted, hogy kibírtál 3 hetet a férjed nélkül. ;) Kívánom, hogy a kezelések utóhatása egy gyönyörűséges baba legyen. :) :) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) reméljük így lesz és jönnek a babák, beérem kettővel is :) Nem volt nehéz kibírni a 3 hetet, mázlim van hogy közel lakok, 3 naponta azért volt láthatás. Nektek meg nagyon drukkolok, már csak pár nap és kiderül hányan vannak. Hajrá

      Törlés
    2. Az tényleg mázli. :) Mi lesz a következő lépés? Köszi a drukkokat!

      Törlés
    3. Még novemberig szedem a bogyót,aztán ha leálltam vele jöhet a FET és remélem csatlakozok én is hozzád, aztán bababloggal folytatjuk :)

      Törlés