2016. augusztus 9., kedd

Második nap

Ma 3:20-kor keltem :D eleve nehezen aludtam el, mert a szobatársam horkolt…de én is olimpia lázban égek, így nem szerettem volna lemaradni a 3. aranyérmünkről. Pechemre a recepció nem volt még nyitva, ezért a lépcsőfordulóban lehuppantam a földre, itt még épp hogy van wifi és drukkoltam az úszóinknak. Persze utána már nem volt kedvem visszaaludni,így most zombi vagyok.

Hajnalban kipróbáltam a chia magot tejbe áztatva szederrel , úgy nézett ki mint a majomhányás, de egész finom volt.
Utólag kiderült hogy nem elég 3 perc áztatás, 3 óra kell neki hogy kellően megdagadjom :)

Reggel volt vérnyomásmérés, retro mérlegelés: 70 kg vagyok ruhástól, aminek nagyon megörültem egy ilyen zabálós svédasztalos nyaralás után nem szedtem fel semmit.

A reggeli ismét nem volt nagy durranás, ugyanaz mint tegnap hagyma nélkül, de legalább kenyeret kaptam, csak az asztaltársaim témája volt bizarr.. a nénike épp a bél-és gyomortükrözés menetét ecsetelte :) pont kaja közben, fincsi volt...

Délelőtt indultak a kezelések, timsós fürdővel kezdődött. Egy óriási kádat megtöltöttek barnás forró timsós vízzel és 10-15 percig kell benne áztatni magunkat. Hát mit ne mondjak, nekem baromi forró volt, de ki lehetett bírni. Utána fel a szobába és fél óráig becsavarva dunsztolódni :)
Persze nem tartott sokáig a pihi, mert jöttek a tornák. Női torna és intim torna…..

A recepción kellett vásárolni egy színes plédet kemény 350 ft-ért, amit ráterítünk a szivacsokra a higiénia miatt, aztán indult az aerobic. Mindösszesen 30 perc volt az egész, még csak le sem volt időnk izzadni,keményebbet vártam, de legalább mozogtunk. Utána kis pihi és már is kezdődött az intimtorna, ami inkább pihentető volt mint megerőltető.


Az ebéd fincsi volt, csatolok is róla képet hogy megmaradjon, mert szerintem egyhamar nem kapunk ilyen finomságot.

Úgy döntöttem hogy délután hazabuszozok, már kértem is eltávot a nővérkéktől. Este majd felhozatom magam G-vel, de muszáj hazamennem, annyi mindent felejtettem otthon (elosztó, szappan,mosogatószer,szivacs,melegítő,pléd – elég cidri van idefent) illetve a tüdőszűrős papíromat is illene már leadnom.

Szóval így telt az első igazi nap. Itt van pár kép még




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése