2016. szeptember 2., péntek

Bebogyózva

Végre meghozta a futár a várva-várt vitaminomat :)

K doki javasolta, hogy szedjek Fertilovit Endót. Hát mikor megláttam hogy mennyi az annyi, dobtam egy hátast, még így is borsos az ára, hogy kaptunk 5% kedvezményt. Remélem hatásos lesz, mert még senkit se találtam aki ezt kipróbálta volna.
Mától újra szedem az L-thyroxint is, remélem visszaapad novemberig a TSH-m 2 alá.
A klimax bogyiból még 75 szem van, rengeteg....
Közben beindult a suli is. Szerencsére nem lettem osztályfőnök, de cserébe rámsózták az összes elsős szakmunkás osztályt.....
Még jó hogy a stresszmentes közeg a cél erre az évre.
Vannak nevek idén is: René, Mirandolina, Dzsesszika, Klarissza, Leila, Anasztázia stb.
Mintha a moziba lennék, DISNEY,Star Wars és egy brazil szappanopera.
Egyébként a héten kitörő lelkesedéssel elkezdtem futni, de a 3. alkalommal feltörte az új cipellő a lábamat és alább hagyott a lelkesedés.
De azért gyűjtöm az erőt :)


9 megjegyzés:

  1. Szintén tanárként nekem most akkor sikerült az 5. lombik, amikor szó szerint szartam az egészre, nem érdekelt, nem vártam tőle csodákat, csak azért mentünk vissza, mert még volt négy fagyibabánk. Bár már június elejét írtuk, betegre sem mentem el, hanem délelőttönként bejártam dolgozni, írtam a törzslapokat, bizonyítványokat, vagyis nem feküdtem egy percet sem, csak délutánonként pihentem. Hozzáteszem a suli egy másik városban van, így minden nap 2x 25 percet buszoztam. És lám, sikerült. Mellékesen jegyzem meg, hogy osztályom 29 Dzseniferéből, Fatimejéből, Zsaklinjából 9 lánynak született 10 babája, mert az egyiknek 14 évesen ikrei lettek. Ezen nagyon nehéz volt túllépnem, hogy nekem nem, de nekik igen, de a végén sikerült elengednem, és tényleg akkor sikerült, amikor nem akartam görcsösen, amikor nem szedtem csodabogyókat, hanem mindent az életre bíztam. Nehéz, és nem is megy egyik pillanatról a másikra...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gratulálok :) problémamentes babavárást kívánok nektek. Én is próbálom bevenni a leszarom tablettát, de mindig ahogy közeleg a beülti időpontja, egyre nehezebb. A sikertelen lombikjaid alatt táppénzen voltál vagy dolgoztál? Szinte már minden verziót kipróbáltam, de egyik sem hozott sikert. Remélem most ez a kis szünet hozza meg a pozi tesztet.

      Törlés
    2. Szia. Korábban mindig betegen voltam, itthon feküdtem, nem csináltam semmit, szó szerint, mert szerencsére még az ebédemet is helybe hozta a férjem.Most nem érdekelt, mentem, dolgoztam, buszoztam, a benti iskolai dolgok elterelték a figyelmemet, nem volt időm addig se agyalni, és most ez jött be. Amúgy én már úgy álltam hozzá, hogy ehhez csak szerencse kell, ami vagy van, vagy nincs, korábban nem volt vele szerencsénk.... Most nem szedtem se én, se a férjem feleslegesen csodatablettákat, tornázni jártam, akkor voltunk együtt, amikor jól esett, és úgy mentem vissza most beültetésre, hogy a hátam közepére se kívántam, lesz, ami lesz alapon. De hozzáteszem ehhez a leszarom állapothoz négy nagyon kemény év kellett a hátunk mögött.... Nagyon sok sikert kívánok Nektek, és kívánom, hogy váljon valóra az álmotok!

      Törlés
    3. Köszi, drága vagy :) valahogy már az életem részévé vált ez a rengeteg lombik, nem is tudom mi lesz velem ha egyszer tényleg sikerül :D
      4 év sok idő, de ha valaki kitartó akkor az biztos hogy meghozza a gyümölcsét. Lehet abba valami amit mondasz, a mi tantestületünkbe sem én vagyok az egyetlen aki ebben a cipőben jár, sőt a környezetembe sajnos egyre többen kerülnek ilyen helyzetbe. Igaz a többségnek elsőre sikerül, akár egy inszem is, de soha nem fogom feladni :)
      Nem lesz könnyű nem oda figyelni, főleg hogy a nyári táppénz miatt bent maradt 10 nap szabim, amit tuti fel fogok használni... de akkor is megpróbálok majd nem itthon ülni és bámulni a falat, nem agyalgatni azon, hogy a csík száradási vagy sem :)

      Törlés
  2. Hát helló Kollegina! Úgy látom a mi köreinkben elég sok a gyermekért küzdő nő. Én hétfőn megyek be először, de már most kiráz a hideg...Kívánom, hogy hasson a Fertilovit. Nagyon jó úton jársz, hajrá!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ejha, csak nem te is pedagógus vagy? Lehet ez a téma is megérne egy kis boncolgatást, hogy miért van köztünk ennyi problémás lombikozó. Gyanítom hogy részben a stresszes meló és a gyerekanyag minősége okozza mindezt. Én is bízom benne hogy most jó úton járok és megpróbálok nem türelmetlenkedni majd. Nem lesz egyszerű :) kitartás neked a jövőheti kezdéshez, kívánok neked sok rendes nebulót.

      Törlés
    2. Én az előző tanár vagyok, nálunk a 31 fős tantestületből (férfiak és nők vegyesen) heten lombikoztunk eddig, egy kivételével eddig mindannyian sikeresen. Biztos, hogy a stressz is befolyásolja, illetve nálunk az is, hogy 97 % a kisebbség aránya, látva, hogy egy év alatt az osztályomban 9 lány lett terhes, és nincs olyan osztály, ahol ez ne lenne igaz. Szerintem valahol fent ezt is vizsgálhatnák.

      Törlés
  3. Biztos vagyok benne, hogy a stressz nem segít semmit sem, sőt, de hogy nekem akkor sem sikerült sajnos, mikor nem stresszeltem, az is biztos...Szóval ez is max attól függ, kinek mi a problémája, ami miatt nem jön össze. És én is próbáltam már minden változatot (táppénz - munka beülti után). Ha az embernek egy évben több beültetése is van, a legtöbb szakmában meg sem teheti, hogy folyamatosan táppénzen van. Én multinál dolgozom, de évente max egy beültetést engedhetek meg táppénzen, többet sajnos nem:(
    A második lombik előtt egyébként én is szedtem Fertilovitet a doki javaslatára. Jó sok féle vitamin van benne, de bazi drága, tényleg...
    Szerintem nagyon jó esélyeid vannak így, hogy gyógyítva van az endod, meg parádfürdő is biztosan nagyon hasznos volt erre a bajra. Jaj, nagyon drukkolok :) Biztosan az utsó napok telnek a legnehezebben, de elrepül az a 75 nap is hamar :)(pinkm.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Pinkman, nehéz dolog ez a munkáltatónak is, de azért a legtöbb helyen meg kell hogy értsék a helyzetünket. Mázlim van hogy ahol én dolgozok, ott mindenki drukkol és egy szót sem szóltak amikor tavaly lenyomtam egymás után szeptembertől decemberig 3 beültetést. Persze nekem sincs képem visszaélni a helyzettel, de ha tudják hogy lombik projekt van nem rúghatnak ki. Én is kipróbáltam már a melót, pihenést, fele-fele, persze egyik se jött be, van hogy nem ezen múlik. Lehet el kellene engedni az egészet,elindítani az örökbefogadást, csak az nekem olyan mintha feladtam volna. Amit persze nem szeretnék, eszem ágában sincs, hisz előttünk van még az élet.
      Veletek mizujs? Mikor jön a következő beülti?

      Törlés