2017. június 1., csütörtök

Minden a terv szerint

Fantasztikus a napom eddig. Sikerült időben elindulni így hamar bejutottunk K dokihoz. Nagyon jó fej volt ismét, megkérdezte hogy szeretném :)
mivel már előre kiszámoltam napra pontosan mindent, így jóváhagyta az elgondolásomat. Esküvőre megyünk hamarosan, és a punkciót előtte való nap szeretném. Így mindenki felszabadultam táncolhat, bulizhat, szeszelhet :)
Nem akarok G-vel kiszúrni.
Szegény így is konditerem és alkohol megvonáson van (a legénybúcsút is ki fogja hagyni)  Szóval 1 hétig még szedem a marvelont, aztán ha abbahagytam indul a jól bevált ultra rövid protokoll.
Teljesen partner volt ebben a dokibácsi. Viszont most elvisszük a kis gazembereket 5 napig és lesz ami lesz.
A clexane-ra azt mondta szúrhatok, de 0,2-nél ne többet. Lehet majd akkor felezem az adagokat. Bár nem vagyok egy pehelysúlyú, így szerintem belefér a 0,4-es is.
Csinált egy gyors uh-t, ott minden rendben volt, kaptam recepteket és mehettem is. Legnagyobb meglepetésemre a suprefacthoz kaptam 4 fecskendőt is a recepción. Hát ilyen még nem volt az elmúlt évek alatt, nem is értem mi ez? A tb ajándéka? Vagy az intézeté?
Dilemmáztam hogy beszerezzük-e Budapesten, mert azt csiripelik a madarak hogy hiánycikk lett. Csörögtem az itthoni patikába hogy tudnak-e szerezni, mert ha nem, akkor fel kell hajtanom a fővárosba. De azt mondták holnaptól újra rendelhető lesz, így marad az itthoni shoppingolás.
Nos, így állunk :)
Ma még pedagógusnapi ebéd lesz, holnap repülünk Svédországba, aztán átkukkantunk Dániába is. Egy kicsit kiruccanunk G-vel a hosszú hétvégén,ránk fér. Azt hiszem jól indul ez a hónap :)



3 megjegyzés:

  1. Szia! Örülök, hogy minden jól alakul eddig. Maradjon is így!!! :) Számításaid szerint mikor lesz pontosan a punkció?
    Ne haragudj, hogy a korábbi kérdésedre csak most válaszolok. Még egyben vagyunk, de végleg maradt popsival lefelé a kiscsaj, így jövőhét szerdán császármetszés lesz. És nagyon-nagyon remélem és kívánom neked, hogy 9 hónap múlva te írhasd nekem, hogy megszületett a kisbabád! :) siag

    VálaszTörlés
  2. Számításaim szerint június 22 +- 1 nap :) ugye milyen jó? Beírhatod a naptáradba :D én is beírom a programozott császárodat. Csak egy kis vágás lesz, ne izgulj :))))) nem lehet rosszabb a punkciónál, a sok-sok szurinál. Úgy látszik a kisasszony még sem ficánkol annyit, jól befészkelte magát vesztedre :) Nagyon drukkolok nektek hogy minden tökéletesen menjen. Gondolok majd Rátok sokat. Olyan jó hogy már csak ötöt kell aludni és babázhatsz. Visszaszámlálás indul, Luca is coming :D

    VálaszTörlés
  3. Jó pihit a gólyáknak meg add meg a címet biztos hogy oda találjanak!!😀

    VálaszTörlés