2017. június 29., csütörtök

SURVIVORS

Tegnap megálmodtam hogy nekem Assisted Hatching kell, hisz még sosem volt. El is kezdtem érdeklődni, telefonálgatni, de a doki lebeszélt róla és megnyugtatott hogy blasztókkal nagyobb az esélyünk. Továbbá internet-fórum-facebook elvonókúrát javasolt! Nem is értem miért mondta 😁

Ma kellett érdeklődni, hogy vannak a picik. Olyannyira laza vagyok, hogy elfelejtettem reggel odacsörögni 😂 Azóta sikerült beszélnem a biológussal és minden a legnagyobb rendben, szombat reggel mehetünk költöztetni.  Tündéri volt a hölgy, mert szóba hoztam a ragacsot és már fel is írta a kartonomra hogy embrioglue 🙃 K dokinak azért majd szólok.
Már csak kettőt kell aludni ❤️

9 megjegyzés:

  1. Szuperkirályságos!!! :)))))
    Tartsd meg ezt a lazaságot, de azért a beültit ne felejtsd el. :D Újabb nap felírva a naptáramba. Már nincs sok hátra. Puszi! Siag

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen is asszonyom 😂 Már beírtam emlékeztetőbe. Garantáltan laza leszek, most vettem a Dmbe nyugtatót 😎

      Törlés
  2. Nekem volt AH az életkorunk miatt de annak is megvan a kockázata, esetleg megsértik. A biológus biztos tudja ha OK-k a kis embriók akkor kimásznak azok maguktól.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is ebben bízok 🙂 Egyszer láttam már mikroszkópon hogy kilógtak a burokból, szóval ha 2 éve rendbe volt, reméljük most se lesz gond ezzel

      Törlés
  3. Minden oké lesz csak szépen csak lazán csak terhesen minnél hamarabb!!!😀

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jelentem, megérkezett 3 kis babszem a pocakomba :) és szuper laza voltam, a pozi pisilés már gyerekjáték lesz

      Törlés
  4. Most olvasom csak, nagyon szorítok!!! Nekem is az embrio glue hozta meg a sikert:) 8 hónapos lombikos kismami

    VálaszTörlés
  5. Az AH szerintem szuper otlet, sokkal nagyobb a sikeressegi rataja. Probald meg forszirizni

    VálaszTörlés