2017. május 30., kedd

pocsék vérkép

Múlt héten megcsináltattam az altatáshoz szükséges teljes vérképet is, pont úton voltunk anyósékhoz mikor megjött a lelet és az auchan parkolóba kaptam elő a laptopomat. Lehet jobban jártam volna ha nem nyitom meg a pdf-t.
Kaptam három *-ot, de szerencsére nem sokkal vannak a ref. tartomány alatt.
A TSH botrányos lett, 2,345...minek is szedem az L-thyroxint?

Azóta nagyon odafigyelek hogy minden reggel bevegyem és 30-45 percig semmit ne egyek, igyak utána. Lehet én vagyok a bűnös, mert mostanság hanyag módon szedtem, tuti rosszul szívódik fel. Remélem visszaugrik ez alatt két hét alatt, elvileg vissza kellene kúsznia.
Ha valaki tudja hogy lehet a fehérvérsejtek számát feltornászni, az kérem ossza meg velem. Úgy fest a napi 1 marék vitamin kevés hozzá. Nem tudom mit kellene tennem, de nekem egyfolytában a határérték környékén van. A gugli azt írja hogy a legyengült immunrendszer okozza, a kevés mozgás egészségtelen táplálkozás. Úgy gondolom ezek nem igazak rám :( lehet ilyen fajta vagyok.
Mindenesetre nyomatom a vasat, a sok folyadékot meg a piros gyümiket.

Anyucit megkértem hogy irasson nekem beutalót belgyogyóra vagy hematomókushoz valahogyan, ő mindig olyan ügyes.  Én meg szerettem volna vérhigítót kiiratni tb-re. Megúsztam a sok sorbanállást, várakozást, ugyanis szerzett nekem clexane-t. Az viszont top secret, hogy hogyan :))) 
Holnapután megyek K dokihoz megbeszélni az indulást.Még nem tudom hogy az orrára kössem-e ezt a vérhigítót, 40-es, ártani csak nem árt, sajnos jó húsban vagyok, nem gondolnám hogy sok. Meg egyébként is van mthfr heterozigótaságom.
Na majd meglátjuk :)

8 megjegyzés:

  1. Nekem sokkal rosszabb a TSH eredményem. Majdnem 4. Voltam belgyógyásznál, ő azt mondta, ha szedek minden nap szelént, akkor be fog állni egy jobb értékre.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. pikk pakk lemegy egyébként, csak oda kell figyelni hogy éhgyomorra szedd a bogyót. Szelént én is szedek, de most csak ilyen gagyi dm-eset vettem, lehet visszatérek a selenorgra, az bejött.
      Te voltál azóta vv-n?
      Mikor kezded a szurikat?

      Törlés
    2. Nem voltam azóta vérvételen, és nem is tervezem. Szedem a szelént, és lesz ami lesz, nem görcsölök.
      Elméletileg június középen, ha mindben rendben lesz.

      Törlés
    3. akkor együtt fogunk izgulni, nekem júni 13-án kell az elsőt döfni :)

      Törlés
    4. Úgy számoltam, hogy én meg 20-ám kezdek. :)

      Törlés
  2. Én is MTHFR heterozigóta vagyok és kaptam lombikok alatt a 0.4-es Clexan-t. A mostani terhességem alatt a 12. hétig szúrtam. Nekem immunológus javasolta és teljes mértékben egyetértettek vele a meddőségiben. Még a beágyazódást is elősegítheti. A TSH-t nem lehet önmagában értékelni. Kell hozzá Ft3-at és 4-et is nézni. Én pl. 0.4-es érték mellett 87,5 Letroxot szedek, mert a többi értékem rossz. Egyébként valószínűleg emelni kell nálad a gyógyszert ami 1 hó alatt megoldja a gondokat, de csakis azután, h megnézték a többi pm értékedet is. Te jársz endokrinológushoz? Én 3 havonta megyek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már nem fér bele az endo doki, idén még nem voltam nála, régebben többször mentem. Nem olyan vészes ez az érték egyébként, megpróbálom letornászni a stimuig picit. Kajára is oda kellene figyelni, csak lusta vagyok.
      Veletek mizu? Már a finishben vagy, láttam a bejegyzést, ne izgulj, nincs miért :) szépítgessétek csak a gyerekszobát. Jó készülődést!

      Törlés
    2. Megértelek. Akkor csak emeld kicsit a gyógyszer adagodat. Jaj, de jó lenne, ha végre én is azt olvasnám nálad, hogy már csak a babaszoba berendezése van hátra szülésig! A sok munkának meglesz ám az eredményed, én hiszek bennetek! ;) :)

      Törlés