2017. június 7., szerda

Egy hosszú hétvége után

Meg volt a kis kiruccanásunk, millió élménnyel tértünk haza és gyönyörű helyeken voltunk :) lejártuk a lábunkat, összesen 68 km-t császkáltunk Koppenhágában és Malmöben, így érthető hogy hullafáradtan értünk haza.


A kedvencem kalandomat azért megosztanám veletek. Imádom az extrém dolgokat és már hetek óta azt terveztem hogy ha ott leszünk, elmegyünk a Tivoli Vidámparkba. Kinéztem ott magamnak egy szipi-szupi hullámvasutat. Persze dupla dugóhúzó van benne és egy csavar, amitől egyből felcsillant a szemem, G ennek már annyira nem örült, mert ő sajnos parázik a magasban (van egy "enyhe" tériszonya)
Szerencsére szeret annyira, hogy mindent bevállal értem, sikerült meggyőzni hogy neki ez jó élmény lesz :D túlélte, de a végén olyan képet vágott, mint aki összetojta magát.



Én ezzel szemben nagyon élveztem, mintha az összes problémám kipotyogott volna belőlem mikor fejjel lefelé zuhantunk. Érdemes lenne alkalmazni mint stresszoldó terápiát.


Utolsó nap kocogtunk egy kicsit a tengerparton, fantasztikus élmény volt. Nem tudtunk ellenállni egy jó kis csobbanásnak, így megmártóztunk az Északi-tengerben, ami mondhatni nem volt épp túl meleg.




Ma már mennem kellett melózni, már csak 6 tanítási nap van és utána tényleg jön a feszkó mentes munka.

Múlthéten rendeltem meg a Suprefactot, de tegnapig nem sikerült a patikának rendelni, készlethiány miatt. Kedvesek voltak, agyba-főbe telefonálgattak, mindent megmozgattak és sikerült szerezni 1 db-ot Győrből. Estére mehetek is érte :)

Kedden kell kezdenem a szurikat, már nagyon várom.
Holnap megyünk egyébként a tegyeszhez. Totál kiment a fejemből, még jó hogy ma rápillantottam a naptáramra. Azt se tudom mit kell vinni magunkkal, nincs még listám se a kérdéseimmel, most nagyon trehány és felkészületlen leszek, de ez van :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése