2017. június 13., kedd

Vérnéni bekavar

A csütörtöki tegyeszes nap elvette az eszem és pechemre nem vettem be csak este az utolsó Marvelont, így most jól megszívtam, mert ki van számolva minden.... Vártam hogy majd szombaton megjön, de semmi nem történt. Gondoltam vasárnap lesz az én napom, délelőtt mentünk félmaratonra és természetesen mikor kezdtem el pecsételni?? Hát persze hogy a futás előtt pár perccel, épp hogy sikerült odaérnem a toitoiból és átvennem a váltóbotot a csapattársamtól.
Gondoltam a mozgás beindítja a vérzést, de nem így lett. Reggel még forró fürdőt is vettem, de nem volt az igazi, elég fura a helyzet ott lent, nem mondanám vörös támadásnak inkább mint egy odaégett olvasztott csoki.
 Ma már kedd van és lassan vége is V.néni látogatásának, úgy látszik ez egy ilyen ciklus, különösebben nem izgat, csak akkor jó lenne tudni melyik is az 1. ciklusnap? Ez történik ha az ember lánya mindent ki akar előre számolni.
Ma szúrtam az első suprefactot és tisztára mint egy kezdő lombikos :D nem tudom mi van velem, de elfelejtettem légteleníteni és már bennem volt a fele, mikor leesett (éreztem) hogy épp egy légbuborékot szúrtam a hasamba, így villámgyorsan kihúztam, légtelenítés és újra be....nem vagyok normális. Na ennek következménye egy óriási pukli az úszógumimon ami délutánra ocsmány módon belilult.
Olyan klassz hogy megint picit husi vagyok, tök jól bele tudok markolni a hájamba :D

2 megjegyzés:

  1. Egy terhességi tesztet azért csinálnék ha nem kizárt a terhesség.Ha nagyon kevés a menstruáció és nem ilyen szokott lenni akkor mindenképp.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ez nagyon vicces volt, mert meg sem fordult a fejemben, hisz fogamzásgátló mellett ilyen pocsék eredményekkel maga lenne a csoda. Csináltam azért egy tesztet, de természetesen negatív, viszont örülök hogy felmerült benned, sose lehet tudni :D

      Törlés