2016. június 28., kedd

Parádfürdő

Már nagyon izgultam, hogy vajon megkapta-e a beutalót S doki, attól tartottam elkallódott ez e-mail amit küldtem, hisz lassan 1 hónap telt el és nem kerestek ez ügyben, így hát felhívtam őket.
A helyzet a következő, természetesen mehetek augusztus második hetétől, ahogy kértem, 3 hétig leszek majd balneo terápián. Annyit tudtam meg, hogy nagyjából ezek lesznek: timsós fürdő, iszappakolás, masszázs, bioptron lámpa, torna... Fogok kapni egy levelet hamarosan postai úton, amiben majd leírják hogy pontosan miket kell vinni és hogy hova/mikor kell menni.
Egyébként a falu gyönyörű :) sokszor jártam már ott, szerintem többször haza fogok jönni, hisz nagyon közel van hozzánk. Szeretném majd elvinni a bringám is, ha lesz rá mód akkor minden reggel tekerek egyet a Mátrában.
Olyan kis dinka voltam,hogy nem írtam össze magamnak kérdéseket,hirtelen semmi nem jutott eszembe, hát ez van....

A melóhelyemen már pedzegettem hogy ne várjanak augusztusba :)
nagyon trükkös leszek mert a kórház kezelés miatt táppénzen leszek, ergo a szabadságomat amit kötelező augusztusban kivennünk így nem tudom. Emiatt maradni fog ha jól számolom 10 nap szabim, amit az év végi lombik miatt ki fogok venni :) így nem kell majd megint a háziorvosnál kuncsorogni hogy beültetés után írjon ki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése