2016. június 12., vasárnap

Erre nem számítottam

Tegnap beszélgettem picit anyukámmal és érdeklődött hogy vannak-e már klimaxos tüneteim a gyógyszertől. Örömmel újságoltam el, hogy nem hogy tüneteim nincsenek, de még a menszi se jött meg, ami miatt tök boldog vagyok, mert legalább nem kell aggódni a horvát nyaralásnál hogy vérzek és nem mehetek pancsolni.
Ma pontosan 11. napja hogy szedem a Visanne-t. Már napok óta tiszta pati a fejem, de ez nálam megszokott, de ma reggel éreztem hogy mintha mensi görcseim lennének és meg akarna jönni, erre basszus hát nem megjött?
Most akkor ez normális?? Nem mondta Sz doki hogy lehet közbe vérzés..... Azt hittem hogy ennek a bogyónak az a célja hogy ne legyen menstruáció, majd szép lassan felszívódjon az a pici endó?!!

Egyébként ma vagyok a ciklusom 36. napján, szóval majdnem 10 napot késett a gyógyitól...
Remélem nem tart sokáig és kövi hónapba már meg sem jön...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése