2016. június 20., hétfő

Nem árt egy kis kikapcsolódás

Az elmúlt pár napot a Tisza-tónál töltöttük a családommal és barátokkal. Jól jött egy kis lazítás, semmittevés, már nagyon hiányzott hogy eltűnjünk és magunk mögött hagyjuk a melót és a várost.
Felcsaptuk a bringákat a kocsi tetejére és irány az elvarázsolt vízi világ. A pénteki nap természetesen a meccsnézésről szólt, pedig többnyire nem kedvelem a focit, de a fiúk kedvéért most én is pöccintettem egy cidert,belehuppantam a fotelbe és velük drukkoltam.
Szombaton elmentünk kenuzni, majdnem 5 órát tekeregtünk a szűk járatokon, kanyargó rejtekutakon, átjárhatatlan dzsindzsásokon :) imádtamm főleg hogy én voltam a kormányos, igazi megmérettetés volt.
Sajnos a tiszavirágzást nem sikerült elcsípnünk, de gyönyörű tündérrózsák voltak a víz felszínén.

A túrát nagyon élveztem, de már a fenekem annyira nem :) úgy látszik a sok meló miatt a párnázott székhez van hozzászokva...
Kellett ez a pár nap kikapcsolódás, szinte nem volt olyan óra, hogy ne csináltunk volna valamit: tollas, kugli,ping-pong, bringa, fürdés stb.
És a legjobb, hogy nem hiányzott a laptop, a mobiltelefon és az internet sem. Valahogy hetekig meglennék nélkülük.
A hétvégét egy fincsi halászlével zártuk, aztán este elindultunk haza.
Úgy gondoltam hogy ilyen kipihent állapotban nem tud majd senki felbosszantani, de az egyik kis csitri munkatársamnak természetesen pár pillanat erejéig ez is sikerült. Pedig irtó jó passzban voltam :) de tényleg

Ma azzal a szuper ötlettel rukkolt elő hogy szerinte jó lenne ha már örökbe fogadnánk egy gyereket,nincs abba semmi.... Meg minek eszek gluténmentesen, semmi értelme, attól nem leszek terhes. Ne akarjam annyira, mondjak már le a babáról, mert ezért nem sikerül, látja hogy görcsösen akarom, stresszelek. Persze az nem esik le neki hogy az ilyen idióták miatt leszek ingerültebb a kelleténél...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése