2016. június 20., hétfő

Cukkinis tortilla

Egyre több időm van és próbálkozok előrukkolni mostanában valami újjal. Elkészítettem életem első gluténmentes zöldséglepényét.

Hozzávalók:
1 db nagy cukkini
1 tojás
kölesliszt,hajdinaliszt
só, bors, köménymag
2 gerezd fokhagyma

A cukkinit nagylukú reszelőn lereszeltem, besóztam majd picit állni hagytam. Kinyomkodtam és a levét leöntöttem róla. A többi hozzávalót belekevertem (bármilyen liszt jó egyébként vagy zsemlemorzsa is, az egyik adagot pl. darált dióval csináltam) aki akar még reszelt sajtot is tehet bele.
Össze kell kutyulni, majd 220 fokos sütőbe sütőpapíron szép nagy körlapokat kenni. Hamar megsült, 10-12 perc alatt. Ha meghűlt, akkor érdemes óvatosan leszedni a papírról.

Töltelék bármi lehet, mi most hidegen ettük a következőt:
1 sajtkrém
1 tonhalkonzerv
zöldségek
sajt


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése