2016. június 23., csütörtök

Nem vagyok babonás

Ma nagy elhatározásra jutottam, megszabadultam a 3 éve ajándékba kapott kismamaruháktól.
Lehet hülyeség, de volt bennem egy érzés már egy ideje, hogy babyprojekt előtt rossz ómen volt elfogadnom a barátnőm ruhakupacát. Szóval eljött az idő, száműztem őket ideiglenesen anyukám gardrobjába....

Egyébként nyugisan telnek a napok, eltekintve a dilinyós kolléganőtől aki már megint azt tanácsolja hogy fogadjunk örökbe, illetve álljak le a gluténmentes táplálkozásról, mert attól ugyan nem leszek terhes:D
Képzeljétek, megint barna trutyi folyik belőlem. Pedig még szinte csak most múlt el a menstruációm, erre a 11. napon megint barnázok.
Gondolom ez a Visanne bekavar amennyire csak tud, de tojni kell rá :) Már úgy is csak 146 szem van belőle.
Pikk-pakk el fog fogyni, észre sem veszem majd.

Tegnap nagyon szupi esténk volt meccset néztünk kettecskén, itt visítoztunk a tv előtt, pedig nem is vagyok nagy focirajongó. Viszont megsütöttem életem második gluténmentes pizzáját, ezt már el lehetett késsel is vágni, nem úgy mint az elsőt, viszont csúnyán leragadt a tepsibe. Még csiszolok rajta kicsit és szerintem lesz egy szuper receptem a végén.
Ma úgy döntöttem adunk az élvezeteknek és grillezünk egyet a kertbe :) imádom ezt a házat, mire hazaér G a konditeremből ez lesz a meglepi vacsi. -nyami, fincsi volt :)




2 megjegyzés:

  1. Borzasztó lehet ez a kolléganő :) Mikor ezt olvasom nálad mindig eszembe jut, hogy de jó, hogy nem kötöttem ezt az orrukra és semmit sem tudnak rólunk ebből a szempontból. Sajnos tudom, én is kapnék mindenféle tanácsot, és ha akarnék, ha nem, be kellene számolni mindig arról, hol tartunk, mi a menet. Megőrülnék tőle:) viszont nem szabad felvenni ezeket, mindig arra kell gondolni, hogy azért mondják, mert fogalmuk nincsen róla, mi zajlik benned.
    146 szem, mi az már?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. teljesen igazad van, butaság elmondani,de nem hiszem hogy meg tudtam volna magyarázni a sok hiányzást...ha visszapörgethetném az időt, lehet én sem osztanám meg a környezetemmel. De azért néha jót tesz a kis lelkemnek ha valaki odabent meghallgat. Szerencsére a többség roppant empatikus és intelligensen kezeli a helyzetet. Azt hiszem hogy lassan elkezdhetek visszaszámolni :) majd csinálok egy adventi naptár szerűséget, de ez Visanne-naptár lesz.
      Nálatok akkor végül lesz most eebben a hónapban FET? Lehet ismét drukkolni?

      Törlés