2015. november 27., péntek

Nyomatom a szurikat

Elmentem a patikába kiváltani a Prolutexet amit G megrendelt, hááááát cseppet drágább volt mint amire számítottam, több mint 26 ezret hagytam ott. Gondoltam a kocsiba beülvén lecsekkolom mi is került ennyibe. Mikor kinyitottam a dobozt, azt hittem dobok egy hátast. 2x7 üvegcse és megint nem adtak hozzá se fecskendőt, se tűket. Kiakadtam, hogy lehet ennyire sóher egy gyógyszergyártó cég...Visszamentem beszerezni amit még kellett, sajnos nem volt csak 1-el vastagabb beszúró tű :(



Hazaérvén felkészítettem magam lelkileg az elkövetkezendő 2 hét szurkálódásaira és gondoltam essünk túl rajta.
Csináltam már hasonlót ezért el se olvastam a betegtájékoztatót, durr belecsaptam a műveletbe. Felszívtam, tűcsere és már is magamba böktem a túlméretes tűt. De nem akart bemenni a bőröm alá, hiába nyomtam a fecskendőt. Kihúztam és akkor esett le,hogy elfelejtettem légteleníteni.
Gyorsan kinyomtam a levegőt és próbálkoztam a másik oldalon, megint nem ment be. Harmadik próbálkozásra bement, csak a cucc nem indult meg. Negyedikre összekaptam minden erőmet, már a sírás kerülgetett, de bedöftem és amilyen erősen tudtam, benyomtam a dugattyút. Perceknek tűnt mire az 1 ml-t be tudtam fecskendezni annyira lassan ment.
Akarom én ezt 2 hétig csinálni? A hasam tiszta lyuk és vérzett is több helyen. Teljesen ki voltam, még meg is könnyeztem picit. Mit csinálok rosszul? Lehet el kellene menni egy védőnőhöz, de arra rámenne egy fél nap. Csak meg tudom ezt oldani, bele kell jönnöm.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése