2015. november 24., kedd

Ez komoly?????

Este már elég rosszul viseltem a tüszőnövesztgetés, elaludtam a tv előtt. 23:50-kor pittyegett a telóm, hogy meló van, jöhet az utolsó szuri. Szegény G is kihúzta velem az éjfélt, pedig ő megy reggel dolgozni.
Rutinosan felcsatlakoztattam a felszívótűt a fecskendőre, lefertőtlenítettem a kis üveg gumidugóját és felszívtam az 1 ml folyadékot. Tűcsere, jöhet a beszúrós tű. Kibontottam a csomagból és olyan kis rövidkének tűnt, elmosolyodtam, nem lesz itt gond, sima ügy. Mikor felhúztam a pólóm, G nagyon megijedt, brutál púpos volt a hasam :)
Na, essünk túl rajta, próbáltam beszúrni a baloldalamba a tűt..... Ilyen még nem volt, nem ment be.Persze kómás voltam,hisz most keltem, de nem bírtam magamba döfni, hiába próbáltam. Ráadásul volt egy roppanós hang, amikor a tű áttöri a bőrt. Vááááááá, nagyon rossz volt. Kihúztam a hegyét, már folyt is a vérem.
Próbálkozzunk akkor a másik oldalon. Már nagyobb erővel indultam neki, megint roppanó hang, még G is hallotta. Beledöftem elég erősen, ki kell bírni :( marhára fájt, de sikerült.
Nem tudom milyen márkájú volt ez a tű, de brutál vastag, hiába rövid, de nem úgy fúrja be magát a bőröm alá, mint a korábbiak. Komolyan, visszasírtam a Cetrotidet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése