2015. november 23., hétfő

Leszívásra készen állunk

Ma voltunk anyával az intézetben, korán reggel indultunk, megint a szokásos dugó fogadott. Leparkoltam a kocsit és már sprinteltünk is be az épületbe, mert iszonyatosan kellett pisilnem. Alig tudtam menni, mert már annyira fájt. A recepciós hölgynek persze pont most volt szájmenése, épp hogy nem csurrant be valami, amikor kitöltve átadtam neki a papírköteget és spuri a wc-re. Mint egy prosztatabajos vénember, alig csordogált valami és irtó sokáig tartott.....
Mondanom se kell, rettenően feszült már a petefészkem. Szerencsére nem kellett sokat várni, hipp hopp felhívtak az ultrahangra.
Ugyan az a fiatal asszisztensnő kísért fel, aki pénteken, és megint jót beszélgettünk. Mikor megjött Sz doki, már tárt karokkal, akarom mondani lábakkal vártam :)
Nem nagyon tudtam megjegyezni, de próbáltam figyelni a tüszőcskéimre. Jobb oldalon 2 nagy volt (17 és 18 mm-es talán) a bal oldalamon pedig vagy 5-6 db. Volt köztük 20 mm-es is, és több 16-18 mm-es. A többi picurka, azokból nem hinném hogy lesz valami, de állítólag megint van sok-sok apró.
Úgy veszem észre a vedelés megtette hatását, mert majdnem napi 3 mm-t nőttek péntek óta a tüszők.
Ezt követően felkaptam a ruhámat és már is suhantam az irodába konzultálni a továbbiakról.
Gonal-f-et már nem kell többet szúrni, viszont s.o.s. be kell adnom egy cetrotide-t, illetve ma éjfélkor a Suprefactot.
Többszöri töprengést okozott már nekem ez a gyógyszer, a tájékoztatóban a következő szerepel:


A Suprefact injekciót a prosztatadaganat kezelésére használják, amit a tesztoszteron (férfi nemi hormon) szintjének csökkentésével ér el. Kizárólag azon férfiak esetében használható, akiknek a daganata hormonfüggő.

wtf?

Szóval ébresztő beállítva éjfélre

Szerdán 9:30-kor punkció, már nagyon várom hogy túl legyek rajta, mert kezdek vacakul lenni,
A beszélgetés nem sült el valami jól. Embrio gluet nem fogok kapni,gőzöm sincs van-e értelme, lehet csak placebó hatással bír, no mindegy, lapoztam, meg mondta Sz, nem kapok és kész.
Rákérdeztem arra is, hogy mi lenne ha most 3 naposan kapnám vissza az embriókat és nem vinnék el 5 napig, hisz legutóbb nem jött be. Na mikor a doki ránézett a naptárra és látta hogy így pont szombatra esne a beülti, elhesegette a gondolatot is a fejemből.... megint koppantam egy nagyot.
Utolsó próbálkozásként, előhozakodtam a legelső lombikommal, ahol is ET+5-nél már javában barnáztam. Miközben próbáltam felderíteni ennek okát, ismét le lettem PCOS-ozva, egyszerű, kenjünk mindent erre a betegségre, igaz tudtommal havi 1 db tüsző nem ezt tükrözi.
Szóval kiböktem amit akartam :) biztos a progi nem szívódott fel jól, mi lenne ha nem utrót kapnék, hanem progeszteron szurit. Imáim meghallgattattak, egy kis fintort követően felírta magának, hogy progi szurit fog majd adni, juhééééééé
Bánom is én,  bököm magam naponta,csak sikerüljön már végre az a fránya pozi teszt

Ez után kiváltottam a szurikat, majd anyával nyakunkba vettük a várost. Karácsonyi elő shoppingolás ....
A Mammut wc-jébe kezdtünk egy jó kis cetrotide-al :) fantasztikus élmény volt és végre nem szúrtam el a légtelenítést.
A nap egyébként kínlódás volt, nem vettünk semmit és végig a hányinger, hasfeszülés kerülgetett és hőhullámok gyötörtek. Szerencsére kora délután már a kis ágyikómba pihizhettem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése