2015. november 25., szerda

Ezt is túléltük, punkció kipipálva

Korán indultunk fel BP-re, jöttek az ősök értünk és együtt kocsikáztunk fel a hegyre. Rekordot döntött apukám, 2 óra 30 percre nőtt a menetidő.
9 petesejtem lett, amit nem is reméltem smile hangulatjel Főleg reggel, már szinte nem is fájt a hasam induláskor és pisilni is rendesen tudtam. Gondoltam biztos elpukkadt pár tüszőcske. De aztán az uh-n kiderült hogy meg van mindegyik smile hangulatjel Már a kiszáradás határán voltam mert nem lehetett se enni,se inni, de szerencsére rekordgyorsasággal végeztünk. 
9:30ra volt időpontom, de már 9-kor behívott SZ az uh-ra. 10-kor már a műtőben feküdtem smile hangulatjel
az aneszteziológus is aranykezű volt, nem fájt semmi. Utána kaptam infúziót meg egy kis nospát a lötyömbe.Nagyon jót beszélgettünk a csajokkal és Emikével is, közben kekszet majszolgattunk, teát hörpöltünk, mind ezt egy fincsi meleg takaró alatt.  Tiszta felüdülés volt ez a műtét, csak a branül ne lógott volna ki a kezemből :D 
 Délben meg már el is engedtek ,szerencsére szuper gyorsan pörgették a leszívásokat, 16 punkció volt ma, plusz egy csomó beültis lány.
A hazaút fájdalmas volt a sok kátyu miatt,tuti kiment már belőlem a fájdalomcsillapító és ezért volt ilyen vacak érzés. 
A kocsiba vettem észre, hogy ez a dilidoki nem írta ki a Doxycyclinet....
Hihetetlen....és a legjobb hogy ezt a gyulladáscsökkentőt mától kellene szedni. Mondtam neki hogy Medrol maradt még múltkorról, azt ne írjon ki. Erre kiderült hogy arra kaptam receptet....fantasztikus...

Úgy hogy most elküldtem a férjem a háziorvoshoz, hogy szerezzen receptet Doxyra s.o.s. plusz marja már fel a táppénzes papírkámat, mert holnap mennék dolgozni. Szalagavató főpróba lesz :D

Prolutexet fogok még szúrni (csak meg ne bánjam), és mellé Duphastont kell szednem progipótló gyanánt smile hangulatjel
remélem ez a kombó már bejön heart hangulatjel
Holnapig meg pihizek amennyit csak tudok, mert vár a meló

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése