2015. november 6., péntek

MTHFR eredmény

Már 17 nap telt el a vérvétel óta és még  mindig üres a postaládám. Ma is felhívtam a centrumlab-ot, hogy hol van a várva-várt trombofília eredményem,hisz tegnapra ígérték. Már nagyon izgultam miatta, de végre elkészült:

Eredmény:
Factor V gén Leiden mutáció: normál allélokat hordozó
MTHFR gén C677T mutáció: normál allélokat hordozó
MTHFR gén A1298C mutáció:heterozigóta mutációt hordozó
Prothrombin gén G20210A mutáció: normál allélokat hordozó

elsőre kínainak tűnt, de utána jártam az okosságoknak.
heterozigóta lett az egyik MTHFR génem, ami azt jelenti hogy az egyik szülőtől hibás gént örököltem. Ezáltal a szervezetem nem tudja hasznosítani a folsavat, és a B12-vel is van valami gubanc.
Még mindig sötétben tapogatódzok, annyi biztos hogy innentől már csak a Femibiont fogom szedni, mert abba folát van és továbbra is sok zöldséget eszek majd.
Azt sajnos nem tudom mi a különbség a két MTHFR gén között, remélem majd valaki elmeséli egyszer.
A citogenetikánk változatlanul nem ért még ide, hozhatná már a postás az eredményt, izgulunk.

Múlt héten voltunk 4 napot a Dunakanyarba wellnessezni és hát felszaladt pár kg. Mostanában az állandó beültetések miatt egyébként is husi voltam, így hétfőn diétára adtam a fejem. Ez a 4. nap
Egész jól bírom, 96 órája cukor, kenyér és pékárú nélkül, őrület :)
Örülnék ha a farmerjaimon is észlelném a változást és nem csak a folyamatos gyomorkorgás emlékeztetne rá hogy minimalizáltuk a kaját.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése