2020. január 28., kedd

Nyáron folyt.köv.

A nyaralásunk vége olyan fantasztikusan alakult, hogy utolsó estére Ricsárdkának 40 fokos láza lett :(
Mivel nem tudtam mennyire veszik komolyan a reptéren a 100 ml-t, így nem vittem túlzásba a csomagolást... a házi patika gyöngyszemei itthon maradtak. Jól jött volna egy kis sinecod, nurofen, panadol, orrszi porszi.
Szombat délután persze minden gyógyszertár zárva volt, de szerencsére G olyan talpraesett, hogy kinyittatott egyet :)
A hazautat hősiesen viselte a kis beteg. Persze a ciprióták megszívattak minket, mert le kellett adni a babakocsit még az elején, így roppant kellemetlen volt ennyi csomagot meg egy nyűgös, lázas gyerkőcöt cipelni. Ráadásul kint nem divat a kisgyerekes priority... ki kellett várnunk minden sort.
A 180 fős gépen viszont kőkemény 35 utas volt! Így tudott a kicsi Ricsi nyugodtan pihenni, terpeszkedni. Azóta kiderült, hogy bölcsi kórt kapott el... fincsi kis bacis kötőhártyagyulladás, beteg az egèsz csoport.
Ja igen, a lombik. Hétfőn mentem vérvételre, az lett amire számítottam, el sem indult semmi.
Kértem egy listát, hogy miket csináltassak meg újra. Nyári szünetben folytatjuk :)

1 megjegyzés: