2020. január 20., hétfő

Et+3

Ma volt egy kis időm és gondoltam bevásárolok facellékből, így elmentem a Rossmannba.
Kitaláljátok? Pont akciós volt a teszt...ergo ki volt fosztva  😩
Az utolsó 2 facellét sikerült elhoznom, de vettem egy predictor earlyt is meg 2 x-epilt (amit utálok, mert borzasztó későn jelez) de más nem volt
Hirtelen felindulásból ellőttem a predit, mikor hazaértem. Múlthét előtti pénteken délben szúrtam
1 ovitrellet, vagyis eltelt több, mint 10 nap. Persze ott van a csík elég halványan, annyira azért nem kell hunyorogni élőben. Gondolom ez még a repesztő lesz.


Legutoljára jól megszivatott 😳 akkor 11 nappal a beadás után volt ilyesmi, de viszont akkor 2 repesztőt szúrtam, most csak egyet. Szóval megint kezdődik az izgalom 😁
Azt nem is írtam legutóbb, hogy a zárómat olvasgatva derült ki, hogy AHA-t is csináltak 🤷🏻‍♀️
Nem is értem, hogy. Úgy tudtam, hogy azt 3 naposokon csinálnak. Ráadásul nem is mondta senki, hogy lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése