2020. január 25., szombat

Cyprus

Csütörtök hajnalban indultunk a reptérre, életünk első repülése egy babyvel. Út közben poénkodtunk kedves ismerőseimen, akik otthon hagyták az úti okmányokat és így elmaradt a nyaralás. Picit késésben voltunk, így kapkodva mentünk fel a parkolótól a terminálig, ahol is kiderült: nincs az övtáskámban az irattartóm 😩 G , érthető módon nagyon pipa volt rám.
Nem értettem, hogy miért nincs ott, hisz előző este mindent gondosan bekészítettem és az asztalra tettem. Lehet Ricsike kivette volna még otthon? Vagy a kocsiban kiesett talán? Na rohanás vissza a parkolóba...
feltúrtam a kocsit, de sehol semmi 😟
Már repülőjáratokat kerestem kínomban másnapra 🙈
Amikor az isteni szikra kipattant! Lehet hogy kiesett a táskámból?? A sötétben lámpával elkezdtem keresni a járda mentén és láss csodát, meg lett! Fél úton a parkoló és a terminál között 😳 benne az irataink, bankkártyám. Boldogan újságoltam G-nek hogy megvaaaan és rohantam is vissza. Szerencsére a gép is késett, így elértük a járatot.
Tartalmasan telt ez a pár nap, voltunk tevegelni, találtunk rengeteg flamingót egy közeli tavon. Ricsinek nagyon bejön a tengerparton rohangálás meg a sok játszótér. Fürdeni sajnos nem lehet, ahhoz túl hideg a víz ( bár egy-két elvetemültet már láttam úszni)
Tesztelgettem is, volt halvány csíkocska, de mára sajnos hómező lett a facelle :(

2 megjegyzés:

  1. Szia, húúú, nagy mákod volt, hogy megtaláltad az irattartód 😊
    Szuper lehet ott Cipruson, érezzétek jól magatok. Meddig maradtok?
    Jól számolom, hogy ma még csak a 13.dpo-n vagy? Én azért még nem adnám fel, nekem mindkettőnél csak 14.dpo-n jelent meg az első halvány csíkocska. Remélem holnapra még van teszted 😉

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg nagy mázlink volt 😄
      Ti hogy vagytok? Bírod a két gyerkőccel? Sára baba lassan elkezd kúszni, mászni, aztán kezdődhet a rohangálós időszak.

      Törlés