2020. január 17., péntek

A 11. beülti

Elérkezett a transzfer napja :)
Bejelentkeztem a kis irodában, aztán mondták hogy csüccs. Rögtön jött is a kis fiatal biológus csajszi, hogy felébredtek, 2 szép blaszto vár rám 🥰
2 és fél órát dekkoltam az intézet folyosóján szobára várva, már minden dolgozatot kijavítottam, de nem nagyon történt semmi. Aztán egyszer csak megjelent Sz doki és bement a műtőbe.
Na akkor kicsit betojtam, hogy jönnek a betegei én meg még javában a kabátomat ölelgettem.
Így hát rákérdeztem, hogy mizu? Miért nem hívtak még. Hát kiderült, hogy azért nem, mert még nem beszéltem biológussal....
Szóval volt egy kis félreértés, de utána egy pillanat alatt lett szobám, ágyam. De nem nagyon tudtam kiélvezni, mert már szólítottak a műtőből 😂 gyors vetkőzés volt.
A transzfer pikk-pakk meg volt, 13.5 mm a nyálkahártya. Kiméletes életmód ...
Ha ha ha🙈
Hétfőn, kedden dolgozom, félév zárás van, cseppet nagy a hajtás. Minden gyerek hirtelen javítani akar, dolgozatot írni 🤷🏻‍♀️ Ki érti ezt? Eddig nem volt nekik sürgős?
Szerdától viszont szabin leszek, mivel tavalyról amit nem fizettek ki, ki kell venni. Ezért kitaláltam, hogy elrepülünk valahova hármasban beülti után. Ciprus lett a célpont, nagyon bravúros volt a repjegy 🏝⛱☀️🦩🦩🦩
Szerintem tesztelni is ott fogok majd.
Most nem lett lufieregetés😀😀
Helyette kaptam G-től 2 szál tulipánt😍🌷🌷

6 megjegyzés:

  1. A legjobbakat kívánom Neked! Nagyon drukkolok! :) Nekem is akkor sikerült az 5 beültim, amikor ugyanúgy dolgoztam,és éltem az életem. (Szintén tanár, csak nekem június és az évvégi hajrá volt)

    VálaszTörlés
  2. Köszi csajok 🙂 remélem szerencsém lesz

    VálaszTörlés