2020. január 3., péntek

Megint BMC

Nagyon gyorsan eltelt a téli szünet, jóformán semmire sem jutott időm, amit meg akartam csinálni. Főleg a pihenés, feltöltődés nem jött össze. A suli által ígért karácsonyi bónuszt valamiért nem kaptam meg, ráadásul a beragadt szabijaimat sem fizették ki, kivenni meg nem engedték. Szóval kicsit pipa vagyok rájuk. De akkor én is úgy állok majd a melóhoz ezek után.
Ricsinél vége van a kajasztrájknak. Kicsit aggódtam, mert fogyott 1 kg-t , nyúlt sokat és a kajája kimerült a bundáskenyér, virsli , banános palacsinta trióban.  Végre eszeget rendesen :))
Az újév meghozta Vérnénit is, így belevágunk egy FET-be, hátha most összejön.
Reggel túl korán értünk a kórházhoz, ahol még mindig átépítés zajlik. 1 órát álltunk sorban kint a mínuszban 🥶🥶🥶
Vagyis egy betört ablak mellett gőzöltünk, mert az épület öntötte magából a forró levegőt, micsoda mázli 😁
Elsőként írták fel a rajtszámomat a papírra, ehhez képest sokadiknak hívtak be.... mindig rájövök, hogy nem éri meg korán menni.
Balkáni állapotok uralkodnak a meddőségiben. Az egész aula szét van verve, csak a szűk folyosót lehetett használni, 2 rendelő 5 dokira😳
Kint ezerrel melósok dolgoztak, verték fel a burkolatot. Mivel nincs rendesen lefóliázva, így beszállt a por is rendesen.

Ezalatt a 4 óra várakozás alatt volt időm beszélni pár sorstárssal. Az egyik lány mesélte, hogy karácsony előtt milyen körülmények között volt a punkció meg a transzfer...Lehet jobb, ha le sem írom. Látom magam előtt a dokit, ahogy koncentrál mielőtt megszúrja a tüszőt és ekkor kint bekapcsolják a hitachi ütvefúrót. Állítólag a műtő is kap ebből a felszálló cementporból, főleg ha ott is ilyen jól van lefóliázva. Nem értem miért nem lehetett bezárni az egész kócerájt erre az időszakra. Sajnálom a dolgozókat 😔
A doki nem mondott még semmit, jövő héten újra uh, aztán remélem kiderül mikor lesz a FET.

8 megjegyzés:

  1. Hát rettenetes, de hátha ezek az extrém körülmények szer3encsét hoznak nektek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja, az ilyeneket lehet rohogve meselni kesobb a csaladi alkalmakon a gyerekek szuletestortenete melle, hogy "es emlekszem, a gozben melegedtunk varakozas kozben, meg ment az utvefuro, amig a dokival beszeltunk". :D

      Törlés
    2. Rám férne egy újabb csoda 😊

      Törlés
  2. Naaa, de jó, szorítok! :)
    Meddig tart ez a felújítás, azt lehet tudni? Mi is megyünk valamikor még egy próbára (nem FET, mert nincs, hanem egy természetes ciklust próbálunk meg). Ti voltatok magánban is a dokinál, vagy simán csak a BMC-be mentetek először is?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Passz, de szerintem sokáig. Még mindig a rombolási fázis van :(
      Most nem voltunk magánban, mert be se kell jelentkezni, csak mentem ciklus elején uh-ra. Amíg nem járnak le a vizsgálatok, nincs dolgom. Drukkolok, hogy ezúttal sikerüljön🍀

      Törlés
    2. Tényleg, a vizsgálatok, azokat el is felejtettem...nem tudom nekem mi mikor jár le :D (nem sok esély van a sikerre, de ugye a 0-nál biztosan több...mondjuk 0,0001%)

      Törlés
    3. Ne legyél ilyen pesszimista. Én is az esélytelenek nyugalmával indulok, de azért mindig bizakodó vagyok beülti után :D
      Én pont ma kerestem vissza, február 21-től jár le az első lelet. Ha most nem jön össze, lehet beleférne még egy februárban, de azt hallottam hogy lesz 1 hét teljes leállás akkor 😳😳😳

      Törlés
  3. Á, én csak realista vagyok sajnos (egy 40 éves Ashermanos), de neked minden okod meg van a bizakodásra ;) Mi szerintem márciusban kezdünk el mozgolódni valamit. Addigra csak minden helyre áll. A leleteim többsége májusi :)

    VálaszTörlés