2019. december 24., kedd

Karácsony

Kicsit elhanyagoltam a blogot mostanában. Már nem ücsörgök otthon Ricsárdkával és nem
az a nap fénypontja, hogy kimegyünk a játszótérre. Eltűnt a deles alvásideje alatti Én időm is. Megváltozott az életünk, mióta munkába álltam. Ez a 2 hónap vegyes érzelmeket váltott ki belőlem. Egyrészt nagyon örülök, hogy mostmár G nem dobálódzik azzal, hogy CSAK Ő dolgozik... én meg csak itthon vagyok a gyerekkel. Ez nagy lelki megkönnyebbülést jelentett. Jó érzés újra felnőttek között lenni, komoly dolgokról társalogni, újra kiállni a tábla elé és tanítani. Sajnos eleinte a szívem szakadt meg reggelente a bölcsiben, az a sok sírás, kaja sztrájk nem kellett volna. Pár hete eljutottunk oda, hogy már nincs sírás, csak berohan a szobába és vigyorog. Nagyon sokat tanult eddig Ricsi, de valahogy a szabályokat itthon nem mindig tartja be. Elkezdődött a hiszti korszaka, ami eleinte idegőrlő volt. Sokszor tanácstalan vagyok, hogyan kezeljem. Minden apróságon felhúzza magát és jön a fetrengés, sírás, csapkodás. Van hogy kimegyek és ott hagyom, de megesett hogy kiabáltam vagy átöleltem. Nem tudom hogy fogja megtanulni kezelni az indulatait. Sajnos az apja nem ilyen türelmes, mint én. Sokat dolgozik és folyton stresszes, ami rajtunk csapódik le.
Egy fokkal jobban kiveszi a részét az itthoni teendőkben, de még mindig nem az igazi. Tudtam, hogy pokol lesz egy sírós fogzós hajnali 3-kor kelős éjjel után 7 matek órát megtartani, de ezt is túléltem. Már csak 1 fog van hátra és bontom a pezsgőt :)
A beszéddel még mindig pocsékul állunk. Sokszor csak a kezdő szótagot ejti ki, vagy csak az egyik hangot. Egyébként klasszul megértjük egymást, gondolatolvasó lettem.
Nagy dilemma ez a lombik folytatás is....
Csináljuk? Vagy ne? Úgy sem sok az esélyem, miért ne?
Kíváncsi vagyok, hoz-e meglepetést a 2020-as év.
Bármi is történik, itt nyoma marad!
Mindjárt éjfél, hosszú volt ez a nap.
6 adag zserbót és egy 2 órán át tartó babakonyha összeszerelést tudok magam mögött 😀
Biztos ti is hasonlóan töltitek a karácsonyra hangolódást!
Minden kedves bloggernek, olvasómnak kívánok kellemes ünnepeket!
Jövőre folytatjuk 🥰

2 megjegyzés: