2016. szeptember 29., csütörtök

Számokban

Lassan telnek a napok, pedig rengeteg programom van mostanában. Már várom nagyon hogy eljöjjön a november.

Ami mostanság történt, számokban:
- 169 volt a pulzusom a legutóbbi kocogásom alatt
- 120 napja szedem a Visannet
- 80 km-t futottam szeptemberben
- 32 éves vagyok még pár napig
- 8 szem gyógyszert szedek minden nap más időpontokban (szörnyű észben tartani)
- 5 embrió pihen még a fagyóban
- 3 kg-ot fogytam ebben a hónapban
- 2 futóversenyen vettem részt mostanában

Előszülinapi ajándékként kaptam ma egy pulzusmérős karórát G-től. Kiderült hogy az eget veri a pulzusom futás közben, szóval ideje változtatni a technikámon, mert ez így sajnos nem zsírégető futás  hanem állóképesség javító. Jó lenne még pár kg-t ledobni
Múlt héten megsütöttem életem első gluténmentes cipő alakú szülinapi tortáját is, elég viccesre sikeredett. Felteszem hogy legyen min röhögni :) elég nyomi lett, de G nagyon örült neki. 

Ma megjártam a fogorvost elővigyázatosságból, de szerencsére minden rendben, legalább ezen a téren.
Voltam a háziorvosomnál is, a két légúti betegségem kezelése folyamatban, szedem lelkesen az antibiotikumot, a probiotikumokat meg kaptam Diflucant is, nehogy begombásodjak.
Szóval így telnek a napok, már csak 18-at kell aludni és kiderül mikor kezdjük a Fet-et.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése