2016. szeptember 12., hétfő

Ez nem jött össze...

Ma van a városunkban véradás, kapva a lehetőségen, gondoltam bekukkantok és két legyet ütök egy csapásra. Segítek másokon és természetesen magamon is (vagyis a pénztárcámon) hisz lejárt a HIV, Hepa vizsgálatom pár hónapja, illene pótolni. De nem akaródzik tízezreket kifizetni rá.
Így meló után becsörögtem a csini kis rucimba, felvették az adataimat. Kiderült hogy benne se vagyok a rendszerbe, mert utoljára 18 éves koromba voltam véradáson :D akkor is ha jól emlékszem elájultam utána.
Szóval minden flottul ment, kitöltöttem egy rakás papírt,  nem estem ki a gyógyszeres rostán sem (pedig szép adagot kaptam az elmúlt időben mindenféléből)
A vérnyomásom, pulzusom elég alacsony volt, azt mondták hogy még határeset, de amikor a hölgy megnézte a hemoglobin szintemet egyből kiszavaztak.... és tovább küldtek a háziorvosomhoz.
A jó szándék is meg volt, de ez nem az én napom.
Tehát ez a szuper költséghatékony ötlet most nem jött be, így azt hiszem megint nyithatom a bukszámat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése