2016. szeptember 19., hétfő

Activity

Nagyon aktív vagyok mostanság, pörgök mint a Duracell nyuszi.
Elkezdtem mozgás gyanánt futni még augusztus végén, de csak bohóckodtam. Viszont a kedves ismerőseim olyannyira beledobtak a mélyvízbe, hogy indítottak a wizzair félmaraton váltóján. Ügyesen teljesítettem a 7,6 km-t :) Életemben sohasem futottam még le ennyit egyszerre. Odáig voltam hogy átkocoghattam az alagúton, a Szabadság-hídon, fantasztikus élmény volt a tomboló tömeg :)
Mivel az endóra jót tesz a mozgás a diéta mellett, így egyértelmű hogy ezt komolyabban kell folytatnom.
Egyébként nagyon izgalmas, végre van egy kis időm zenét hallgatni futás közben (még énekelni is szoktam) letöltöttem már egy appot is a telómra, amint nyomon tudom követni mikor mennyit futottam :) ez a tegnapi teljesítmény, már csak egy pici kell és sikerülni fog.


A legközelebbi célom lefutni egyszerre 10 km-t, mert beneveztem a Spar maratonra. Szóval ha ez meg van, akkor nincs többé lehetetlen, izmos és formás leszek, aztán jöhetnek a kismamasággal járó plusz kilók is :)

Ma beszéltem az intézettel is, október közepén megyünk konzultációra. Az mindjárt itt lesz, addig még bezsebelek pár vizsgálatot.
A múltkori véradásom kudarcba fulladt, de végül felmentünk Pestre és levetettem mindent a centrumlabnál. Most türelmesen várom az eredményeket :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése