2016. szeptember 7., szerda

Számolgatás, agyalás, menstruálás

Meg van kergülve a szervezetem. Amíg a kezelések tartottak, flottul ment minden, szinte már el is múlt a menszi, alig volt barnázás. De mióta hazajöttem szinte folyamatosan jön belőlem valami....
Ráadásul most félidőben be is durvult ez a sötét színű nyavaja... Kérdeztem a dokimat, azt mondta ez normális.... hát nem tudom ha a helyemben lenne, akkor is így vélekedne vajon? Lehet 2 szemet kellene beszednem az ominózus napokon, hátha az visszatartja.
Még hivatalosan 70 szem van hátra, de már elkezdődött a matekolás, persze ciklushossz függvénye minden. Ha november 1-én leállok a tabival, akkor talán normálisan megjön rá egy hétre és november végén lehet FET. Viszont ha rendes kislány módjára beszedem az összeset, akkor a következő ciklus beültije december 19 körülre esne és fogalmam sincs mikor zár be a kaáli. Mi van ha azon a héten már nincsenk??? Akkor bukta.... és csak jövőre kerülnék sorra. Persze minden attól függ hogy hogy jön meg...Most már nem mindegy hogy 24 vagy 27 napos lesz a ciklusom...Elég nehéz már ezt az állandó pecsételést nyomon követni, de szerencsére még sikerül.
Képzeljétek, ma kiderült hogy az egyik kolleganőm terhes :) már megint egy kismama (ő a 4. egyébként)
Hihetetlen hogy sikerült nekik, cukros és van vagy 60 kg plusz rajta, ráadásul nem mai csirke. 
Bárcsak én is pikk-pakk bekapnám a legyet. Micsoda mázlista hogy ráfújnak egyet és rögtön terhes lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése