2016. október 14., péntek

Késik...

Az elmúlt hetem nagyon aktív volt.
Lefutottam a spar maratonon 10 km-t szuper jó idővel. De mivel nem bírtam magammal, a héten 2x is kimentem futkározni, ma 13,2 km-t nyomtam le.
Életemben nem bojongtam ennyit a házak között, de valami hihetetlen jó érzés kicsit kikapcsolódni, az iskolai nyüzsi után szükségem van erre az 1-2 órácskára. Annyira gyönyörű az őszi levevelek színkavalkádja. Hiányozni fog ha egyszer áldott állapotba kerülök majd :)

Viszont van egy sanda gyanúm, hogy miért nem jött meg a kedves havi vendégem, immáron a 28. napot taposom és semmi....
Mióta visanne bogyóval indul a reggel 24,24,26,23 "extra hosszú" ciklusaim voltak 4-5 napos pecsételéssel (többnyire ovukor is)
Na már most több verzió lehetséges:
1. A visanne végre kifejtette hatását és tökéletesen elmúlt a menstruációm.
2. A túlzott sportolás következményeként a már eddig is bolond hormonjaim még inkább összegubancolódtak és kimaradt a menszi.
3. Kizárt hogy terhes legyek, szóval ez nem is opció :)
Ma reggel az orvosi rendelőben kezdtem a napot, vérvételre mentem. A legutóbbi pneumonie vizsgálatot végzik el ismét, reméljük elmúlt már a légúti bajom.
Viszont ha már ott voltam, kértem egy TSH-t is, ami az imént meg is érkezett
Ennek nagyon örülök, mert a nyáron leálltom a pm bogyóval, mondván mi a túrónak szedjem, sose volt 3 fölött a TSH-m. Csak a lombik miatt kezdtem el, mert mindenki azt harsogta hogy 1-2 között kell lennie a babához.
Parádon megnéztük pont 2 hónapja 2,75 volt L-thyroxin nélkül. Szeptember óta újra elkezdtem szedni és 5 hét alatt lement a felére, ez fantaszikus :)  Még sosem volt ilyen alacsony.
Bár azt hozzáteszem hogy szigorúan betartom amit írnak róla, hogy reggel éhgyomorra vegyük be és utána 1 óráig semmit nem szabad enni-inni. Múltkor olvastam erről egy cikket, hogy sok ember nem tartja be és csodálkoznak hogy nem hat a gyógyszer.
Szóval ez történt mostanság.
Hétfőn megyünk konzultációra, remélem kiderül már a hogyan tovább :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése