2016. március 2., szerda

Homocisztein és FT4

Tegnap vérvételre adtam a fejem ismét. Jelezték hogy K doki fog kérni homocisztein szintet (milyen jól teszi), így hát elmentem reggel, mert a weblap szerint 1 hét mire elkészül.
Legnagyobb meglepetésemre nem telt el 9 egész óra és már tegnap este jött is az email.




Arra számítottam hogy lesz egy *-om, de az MTHFR heterozigótaságom miatt az volt a tipp, hogy a homocisztein lesz túl magas. Nagyon örülök hogy az rendben van, úgy látszik a folát megteszi hatását.
Viszont az FT4-et nem igazán értettem mitől ilyen magas. Szedem az L-thyroxint rendesen, tényleg nagyon ritkán felejtem el bevenni. A régi pm-es leletemen ugyan a referencia tatromány 25-ig tart, abba még beleférnék, de az ittenibe nem.
Közben reggel megvilágosodtam :)
hosszas utánaolvasgatás során botlottam egy cikkbe, mi szerint a vv napján nem tanácsos bevenni a pm bogyót, mert bizony 9 órán át megemeli az FT4 szintet. Hát szuper :D miket meg nem tud az ember....gondolom csinálhatom meg újra...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése