2016. március 25., péntek

Marvelon

Tiszta dinka vagyok....
Tegnap pörgős napom volt,tavaszi szünet van, ezért szabin vagyok :)
ami annyit tesz hogy tanítvány, takarítás, mosás a program. Kitaláltuk a tanci barátnőkkel hogy tartunk egy csajos teadélutánt, de végül ivászat, hambizás és mozi lett belőle.


Lehet az volt a baj, hogy délután 2-kor még a kávénkba is piát kevertünk :D
Lényeg a lényeg este 9-kor mikor hazaértünk észrevettem,hogy bizony a reggeli fogamzásgátlót meg a pajzsmirigy gyógyszert elfelejtettem bevenni (azt hiszem....) de utánaszámoltam és tényleg kimaradt.

.4 Mi a teendő, ha...
...elfelejtette bevenni a tablettákat
- Ha a tabletta bevételével kevesebb, mint 12 órát késik, a fogamzásgátló hatás fennmarad. A tablettát azonnal vegye be, amint eszébe jut, majd szedje tovább a következő tablettákat a szokott időben.
- Ha több mint 12 órát késik a tabletta bevételével, a fogamzásgátló hatás csökkenhet. Minél több egymást követő tablettát hagyott ki, annál nagyobb a kockázata annak, hogy csökken a fogamzásgátló hatás. Különösen nagy a teherbeesés kockázata, ha a csomag elején vagy végén hagyja ki a tablettákat. 

Ez volt a 4. fogitabis nap, jó hülye felelőtlen vagyok hogy nem figyeltem oda, pedig külön rekesze van a ládikában. Remélem nem nagy gond
Na mindegy, szerintem beállítom a telefonomon hogy csörögjön, mert ez így nem túl jó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése