2016. március 23., szerda

Kis bevásárlás

Ma kiderült hogy nem tudok latinul :)
Felhívtam az intézetet, hogy írjanak be április 18-ra ultrahangra, aztán közöltem a Gonal-f-es problémámat. A hölgy kedves volt és megnézte a gépben, természetesen a recepten 2 doboz 300-as van kiírva, csak fogalmam sem volt mit kell rajta nézni. Sűrű elnézéseket kértem, most már legalább tudom hogy no duas (II) azt jelenti kér darab. A dokinak is írtam egy bocsi üzit és hogy minden oké :D
Elmentem a helyi kedvenc gyógyszertáramba is, hogy időben itt legyen majd minden bogyó,szuri,kúp stb..
Egy-két dolgot még rendelni kell, ezért csak jövőhéten lesz teljes a paletta. De így nyugodt vagyok, hisz ráérünk még nagyon.

Emlékszem a legelső stimum rettenetes izgalommal járt, mert nem számítottunk rá hogy a kisvárosi gyógyszertár nincs felkészülve a meddőséggel küzdő párokra. Izgultunk is hogy vajon be tudnak-e szerezni mindent, megérkezik-e időben. Másodjára már rutinosabbak voltunk, BP-en a Déli Pu-nál vásároltunk, ott aztán nagy a kínálat. Annyi a hátránya, hogy ott nem tudtunk egészségpénztárkártyával fizetni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése