2016. március 19., szombat

Megbolondult ciklus

Nagyon lassan történnek a dolgok, ma vagyok a 26. ciklusnapon és menszi sehol, a hőm visszamászott az egekbe.... kicsit kezdek izgulni hogy mi van :) Már nyomtam reggel egy avivát, hátha az meghozza és kezdhetem végre a Marvelont. Apával összebújtunk, hátha az segít, de semmi :D ilyen az én formám....
Lombik óta lerövidültek a 28 napos ciklusaim, nem tudom mi okból, de amikor nem volt beülti és nem kavart be a progeszteron, 24,25,23,26,24 össze-vissza jött meg. Lehet kezd visszaállni a szervezetem a régi 27-28 naposra? De pont most??? :)  jajj nekem.
Egyébként ez már lassan Murphy-törvényébe is beillene, hogy 2 éve minden hónapba csinálok LH-tesztet,de pont most valahogy kimaradt, elfogyott ami volt és nem akartam már megint beruházni rá, szóval lövésem sincs mikor volt az ovum hogy utána tudjak számolni.
Na mindegy,  várakozás lesz ezerrel :)

Ma van a 27. cn és még mindig nem jött meg , most már tényleg kezdek picit aggódni, ha ma sem kezdhetem el a marvelont, csúszik az egész leszívás a következő hétre és be fog kavarni az osztályozó értekezletbe/szerenádba és a ballagásba :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése