2016. március 11., péntek

Az első konzultáció az új dokinknál

Tegnap végre eljött a nagy nap :)
már korán elindultunk a fővárosba, 10-re volt időpontunk az andrológiára. Az én drága férjem ismét mintát adott, immáron hatodjára. Ez a legszuperebb andrológia Budapesten, nagyon gyorsan elkészülnek és pontos az eredmény. Az SPG nem nagyon változott, a morfológiánk 4%-ról 5%-ra nőtt, így már OAT helyett csak OA vagyunk :)

A mennyiség 1,7-ről 1,8 millió/ml lett, a jól mozgó spermiumok száma egész szépen megnőtt, eddig 20% volt, most már 28%-kal büszkélkedhetünk. Szóval összességében nincs semmi változás, hiába tömi a drágám magát mindenféle vitaminokkal, itt nem lesz spontán csoda baba, reménytelen.
Annak viszont nagyon örültünk, hogy nem romlott a spermakép  :) szóval jöhet a következő lombik.

Miután végeztünk elindultunk fel a hegyre, átszeltük a várost. Elég korán odaértünk az intézethez, így gondoltuk beülünk ebédelni a konzi előtt, de minden zárva volt még.... szóval a kocsiban ütöttük el az időt.
Az intézetbe érve bejelentkeztünk, leadtuk az extra friss leleteket, és vártuk hogy szólítsanak, Szerencsére a kartonomat sikerült előkotorniuk a másik épületből. Nem kellett sokat várnunk, mehettünk is az I. elemeltre, folyosó vége :) Mire felértünk, az ajtó előtt várt minket K doki. Mosolygott, kezet nyújtott, majd bemutatkozott. Már első látásra roppant szimpatikus fazon. Beinvitált minket az irodájába, ami egy hatalmas, tágas, fényes királyi lakosztály :D aki járt már itt korábban, az biztos tudja hogy ez a régi váróterem volt az új épületben. Nagyon szépen átalakították, úgy vélem méltó rá, és kiérdemelte a doki hogy ilyen klassz haciendája legyen.
Leültünk és átbogarászta a leleteinket, majd közölte hogy könyörtelen lesz, hallgassam végig.
Szíven ütött az első mondata: Miszerint nagy a baj, az a helyzet, hogy volt 4 beültetésem, fiatalok vagyunk, elvileg nincs nálam probléma, szóval már réges-régen terhes kellene hogy legyen.  Picit elmosolyodtam, hiszen ezt mi is így gondoljuk, és ezért is vagyunk itt. Közölte hogy ő azért van, hogy gyereket csináljon nekünk, ez kicsit viccesen hangzik, de szerintem szívét - lelkét beleteszi és a munkájának él. Aztán jöttek az ötletek:
Csináltassak mycoplasma és chlamydia pneumoniae-t, azt se tudom mi fán terem, de persze lehet róla szó. Szeretne majd kérni (persze nem kötelező) PAI-1 vizsgálatot is. Na erről fogalmam se volt micsoda. Lementünk később a Géndiagnosztikába, legnagyobb meglepetésemre ők se hallottak róla. Azóta kiderült hogy a Synlab végez ilyet, hematológiai történés.... na majd meglátjuk :)
Folytatta az ötleteit... na a következő elmélete nagyon nem tetszett, húztam is a szám rendesen.
Elképzelhető, hogy endometrózisom van és azért nem tapad meg az embrió. Na de mitől is lehetne? Hát attól, hogy volt egy fölösleges méhsövény műtétem (ami nagy lehúzás volt 150 ezerért....) azóta is szidom magam, mi a csudának hagytam hogy rávegyen a doki. Szóval elképzelhető, hogy a műtét során bent maradt egy darabka cafat, ami önálló életre kelt és bonyodalmat okoz odabent. De elhesegettem a gondolatot gyorsan, mert bizony én nem fogom még egyszer kés alá feküdni, laparról meg hallani sem akarok. Nincs nekem semmi bajom, már menszi görcseim se szoktak lenni...
Szóval gyorsan témát is váltottunk, és elkezdtünk időpontokról beszélgetni.
Következő tb-s időpont még viccnek is rossz
Összeszedhetnék magukat a politikusok a parlamentbe, mert ez abnormális, jövő évre van már csak államilag támogatott időpont. Nem tudtam hogy sírjak vagy nevessek,
Szóval fel lettünk írva, de gyorsan közöltem hogy én most azonnal szeretnék akcióssal kezdeni.

Majdnem sikerült is amit szerettem volna :) indulhat a projekt, csak előtte szeretné ha szednék egy kis fogamzásgátlót.
Szóval jövőhéttől kezdem a Marvelont és ultra rövid protokollal megyünk tovább. Várhatóan április közepe, vége felé lesz izgalmasabb a történetem.
Egyébként a konzi nagyon klassz volt, rengeteg kérdésre választ kaptam, jó döntés volt átjönni hozzá.
Kiderült hogy picit el lett baltázva az utolsó stimum, azért lett ez a rémes eredmény.
Ha minden jól megy, fogok szúrni clexane-t is :)
A vitaminok terén megint nagy dilemmába vagyunk. Felkészültem, és tudtam hogy be fogja K promózni a Profertilt meg a Fertilovitot, mindenkinek ajánlgatja. Majd meglátjuk, de nem hiszem hogy befektetünk. G-nél úgy se segít semmi, meg ugye még van az Angliai csodabogyóból is. 
Magamra meg nem akarok annyit költeni, egy vagyon a fertilovit és nem nagy szám az összetevője, na majd kigondoljuk.
A sportról annyit mondott, hogy mindenképp érdemes, stimu alatt is, szóval nyomatom majd az avivát, zumbát, squasht is ezerrel :)
Jó lenne 2 kg-t még addig ledobni. Fel van adva a lecke. Szóval ennyi történt nyomokban :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése