2017. május 8., hétfő

Hepa, tegyesz és egyebek

Pénteken megjött a D vitamin szintem (105), úgy fest használ a szoli. Hébe-hóba kapkodtam csak be 2000 NE-t, mert nem szerettem volna vesekővel végezni, mint egy nagyon kedves ismerősöm.
Sajnos a lelet további részein kiakadtam (anti HCV folyamatban), mivel a drága labor nem a hepa A-t, hanem a hepa C-t csinálja....
Nem is értem hogy lehetnek ennyire szerencsétlenek, a hölgy megkérdezte még telefonon is hogy melyik kóddal szerepel a listán a hepatitisz A, mert nem biztos benne. Erre bejelöli nekem az anti HCV-t, CÉÉÉ van a közepén, még jó hogy észrevettem.
Szóval nem tehettem mást, mint ma felhívtam őket és illedelmesen közöltem hogy oldják meg a problémánkat de sürgősen.

Ma más is történt, felhívtam a Tegyeszt. Már régóta kavarog bennem egy gondolat, hogy ilyen irányban is lépni kell, mert sajnos öregszünk és észrevétlenül telnek az évek. 1 hónap múlva kaptunk személyes találkára időpontot és beadhatjuk a jelentkezésünket.
Egyébként nem volt valami szimpatikus a hölgy :( azt javasolta zárjuk le a lombikot addig mire elindítjuk, mert nem jó ha egyszerre több projekt is fut, nem tudunk 100%-ban átszellemülni a gyerekvárásra :D
Elmormoltam magamban egy-két csúnyaságot..... kb. tojok erre a véleményre, a lombik mindenképp futni fog a háttérben (vagyis inkább előtérben és az örökbefogadás fut a háttérben) nem adom föl, csak kell egy C terv is. Azt mondta a megyénkben átlagosan 2 év a várakozás ha egészséges fehér csecsemőt szeretnénk, de ezt ne vegyem fixnek.

Ma kétszer is voltam patikába, utóbbi alkalommal beszereztem egy doboz bio-melatonint.


Állítólag javít a petesejtek minőségén. Elég fura, mert alvárzavarokra alkalmazzák :D
csak és kizárólag este fogom bevenni, mert így is baromira aluszékony vagyok, ez pedig még fokozza. Sosem voltak ilyen problémáim, este mindig kiütöm magam a hosszú napok után.
Karácsonykor elmentünk moziba megnézni a star wars-t és sikerült bealudnom rajta, pedig még 3 D szemüveg is volt a fejemen. Nem is merek rágondolni mit fog művelni velem ez a bogyó.
De ha a petesejtek minősége a cél, akkor túlélem ezt is.

13 megjegyzés:

  1. Azért megvan az oka, hogy ezt mondták amúgy. Habár nagyon sokan futtatják párhuzamosan a kettőt nyilvánvalóan. Szerintem a 2 év várakozás az nagyon alulbecsült, inkább 4 év az a 2 év.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. gondolom összetett dolog ez a várólista és megyénként változó. Ha 4 év, akkor 4, még akkor is 'csak' 37 leszek, ha szerencsések vagyunk akkor nem is lesz rá szükség és terhes leszek. De legalább már ezt is kipipálhatom a listámon

      Törlés
  2. Úgy látom, nem én vagyok az egyedüli aki bealudt a Star Wars-on. ;) Mi is Karácsony táján néztük, azóta is tervezem, h itthon megnézem, de még nem vett rá a lélek. Tökjó, h ilyen szuper a szolitól a D-vitamin szinted, ez jó hír. Nem is gondoltam volna...A Tegyeszesek ezt erőltetik, állítólag a pszichológus is puhatolózik ezzel kapcsolatosan. Nem tudom, hogy lehet végleg feladni a babaprojektet, én a menopauza bekövetkezéséig biztos nem mondtam volna le a saját gyerekről..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az örökbefogadott gyerek is saját. Max. nem vér szerinti. És az örökbefogadással csak egy másik utat választasz, el kell tudni gyászolni a saját terhességet, szülést, ezért gondolják úgy, hogy le kell zárni a lombikot és egyebeket. Mivel 45 év lehet maximum a korkülönbség az örökbefogadó és az örökbefogadott között nem lehet menopauzáig várni. :) Főleg, hogy alapítványok többsége 40 év felettit már nem is fogad. Éppen a hosszú várakozási idő miatt.

      Törlés
    2. Biztos van az a pont, ahol az ember feladja, én sem akarom a végsőkig ezt a "sportot" űzni. Az tuti hogy a végkimenetele egy gyerkőc lesz, ha 4 év, hát 4. De ha addig sikerül bárhogyan is teherbe esnem, akkor szerencsésnek mondhatom majd el magamat.
      Én nem fogok gyászolni semmit, azt hiszem egy picit másképp látom ezt a dolgot.
      maximum nem kötöm majd a pszichomókus orrára hogy folytatjuk a lombikot. Nem sok köze van hozzá.
      Sajnos a menopauza a lombikosoknál korábban jön mint az átlagos nőknél...

      Törlés
    3. Böbe: teljesen igazad van, rosszul fogalmaztam. Saját helyett vérszerintit kellett volna írnom.
      Hunti: Én sajnos a 9 éves küzdelmem alatt egyszer sem éreztem úgy, hogy végleg fel tudom adni, max ideiglenes korszakaim voltak. Ennek ellenére, az örökbefogadástól sosem idegenkedtem, én benne lettem volna, de nálunk ez a férjem miatt sajnos alapból ki volt zárva. Ő még az első gyermek előtt sem akart erről hallani. Az már egy szuper dolog, hogy mindketten benne vagytok. Nálunk bele sem merek gondolni, h mi lett volna a vége, ha nem jönnek össze a babák...

      Törlés
  3. Tegyesz helyett embrio - orokbefogadas? Mint c terv. Azt hallom mindenhol, hogy rengeteg az el nem hozott embrio, ami szinten szornyu es sajnalatos... ki tudja, meg lehetne egyszer azt is meg probalni... amugy pedig hajra sajat jo minosegu embrio, es hajra terhesseg!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, van ilyen opció is, gondoltunk mi már mindenre. Egyenlőre most a júniusi lombik a legfontosabb, ez az A+ terv :) remélem végre sikerül ha mindent bevetünk. Nehéztüzérséggel fogok támadni az egyszer biztos.

      Törlés
  4. Mi úgy fogadtunk örökbe, hogy lezártuk a lombikokat, nem tudtam volna másképp, párhuzamosan. Én ezzel tudok azonosulni és megértem a pszichológus nézőpontját. 7 év után is mindig és maximálisan úgy érezzük, hogy Ő a mi gyerekünk, nála szebb, jobb, tökéletesebb sohasem lehetne és nem is lesz. Már 47 vagyok, és nem is vágunk újra bele. 38 évesen kezdtük el a jelentkezéssel, 40 évesen lettem anya, a fiúnk 7 éves én 47 vagyok. Így teljes az életünk. Sokfélék vagyunk, nem kritikát fogalmazok meg,csak leírom, így is lehet. Nekem igazi várakozás, csodálatos dolog volt nem C verzióként, hanem A-ként a kisfiúnkra várakozni, aki tényleg az igazi csoda, a beteljesülés az életünkben! Valamikor nagy családról álmodtam, hosszú évek lombikjai és műtétjei majd a kisfiúnk érkezése után így 47 évesen úgy érzem minden így jó, igazi család vagyunk, így hárman is. Minden a helyére került. A legjobbakat neked akár A, B vagy C verzió lesz az utad!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Mindenki másképp éli ezt meg, elképzelhető hogy eljön az a pont amikor majd én is azonosulok azzal amit leírtál, de jelen pillanatban még a saját vérszerinti gyerkőcökről álmodozok és ezzel csak bebiztosítom magam. Úgy érzem hogy 33 évesen ezt még megtehetem. Aztán ha nem lesz szerencsém és kifutunk az időből vagy csak egyszerűen betelik az a bizonyos pohár, akkor mi is lezárjuk ezt a lombikos utat végleg és csak az örökbefogadásra koncentrálunk, de jelen pillanatban még képtelen vagyok feladni a harcot. Gratulálok a családodhoz, biztos ennek is meg van a maga varázsa hogy várakozol egy kisfiúra, készülgettek, izgultok hogy milyen lesz majd az első találkozás. Tényleg csodás, nemes dolog és a legfontosabb hogy igazi családdá váltatok.

      Törlés
  5. szerintem kiirthatatlan kesztetes az emberben, hogy ha mar gyerekre vagyik, akkor az elso helyen sajat legyen.

    en mindig azt gondoltam, szeretnek nehany verszerintit, aztan ha megszultem az osszeset, akkor meg egyet orokbefogadni, akit ugyanugy szeretnek, mint a tobbit. ez most sem valtozott.

    sajnos a ferjem abszolut elzarkozik az orokbefogadastol, es mivel van eddig ketto (meg tervezunk egy harmadikat), nincs az az isten, hogy meggyozzem. persze megertem, nem eroltetem, nem lehet mindenki olyan jotet lelek, hogy verszerinti gyerekek melle "passziobol" akarjon egy fogadottat.

    en tokre aterzem azt is, mikor az ember sajatot szeretne, azt is, mikor ugyanolyan boldog egy fogadottal, meg azt is, ha verszerinti mellett mar tudna ugyanazt erezni, ezert a pszichologus nem tanacsolna.

    igy vagy ugy, a gyerek csodalatos dolog, en azt kivanom, hogy boldog, teljes, egeszseges csaladotok legyen a leheto leghamarabb!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. *verszerint mellett mar NEM tudna ugyanazt erezni

      Törlés
    2. Köszönöm,kedves vagy :) majd lesz valami, így is úgy is szeretni fogjuk, ha vérszerinti, ha nem az, csak történjen már meg velünk is a csoda.
      Ma a férjem azt álmodta hogy 299 lett a hcg-m :D megkértem hogy legközelebb picit magasabb értéket álmondjon :D

      Törlés