2017. május 2., kedd

Akkor most június vagy július?

5. cn... ma lett volna a tesztelés napja, a menszim meg már véget ért.
Írtam egy e-mailt K dokinak a hogyan továbbról és ma reggel már válaszolt is.
A "sajnálom" rész mostanában kimarad a leveleiből, úgy látszik ez a sokadik beültetés után már nem jár. Igazából kicsit pipa vagyok, mert azt írta hogy a fogalmatlansággátlómat akár 40-42 napig is szedhetem.... na persze, hogyan csesszünk ki a nyári szünetes tanárnénivel c. epizód következik.
Miért szedjem másfél hónapig azt a vackot? Eddig 18-21 nap bőven elég volt. Ha nem férek bele a júniusi kvótába akkor azt mondja, de ne kerteljen itt nekem. Megint semmi konkrétumot nem kaptam, néha azt érzem már a doki is lemondott rólunk :(  
de erről még fogok vele beszélni, mert nem szeretném ha belerondítana a nyaralásunkba a lombik. Semmi kedvem átcsúsztatni júliusra az egészet...

Közben kiderült hogy még egy közeli rokonom lett terhes (ő a harmadik) és egy épp most szült. Valaki már ide is pottyanthatna egy gyereket igazán, de jelen pillanatban magasról f*sik ránk a gólya.

Még múlthéten rendeltem bogyóutánpótlást az iherbről :) és képzeljétek el, ma már meg is jött és nem vámolták meg, szóval jó dolgok is történtek.
Mától szedem én is az astaxhantint, meg jött egy csomag folát is. Remélem hiper szuper erős petesejtjeim lesznek majd a stimura.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése